כסף וצרכנות

בקרוב: ביטקוין, אתריום ודוג'קוין יהפכו לאמצעי תשלום בחנויות

חברת המסופים הגדולה בעולם הודיעה על אפשרות חדשה לשלם באמצעות מטבעות קריפטוגרפיים בכל בית עסק, ללא צורך בביצוע המרה למטבע רגיל
יאיר מור |  4
קריפטו (צילום pixabay)
וריפון, ספקית מסופי התשלום הגדולה בעולם, הודיעה אמש על אפשרות חדשה לתשלום במסופים שלה: ארנקי קריפטו. התשלום יתאפשר בזכות שיתוף פעולה עם חברת ארנק הקריפטו BitPay, שפרטיו המדויקים לא פורסמו.
לדברי החברה, שיתוף הפעולה החדש יהפוך את התשלום באמצעות מטבעות קריפטוגרפיים לקל ופשוט: לקוחות לא יצטרכו להמיר מטבעות כאלו למטבע רגיל כמו דולר או שקל, אלא יוכלו לבחור במסוף לשלם באמצעות ארנק הקריפטו שלהם – בין אם מדובר בארנק של חברת BitPay או של אחד השירותים האחרים המאושרים לשימוש – ואז לסרוק קוד QR שיופיע על מסך המסוף באמצעות אפליקציית הארנק בטלפון. הכסף ייצא מחשבונם במטבעות קריפטו, ויומר לדולרים (או שקלים) על ידי וריפון לפני העברתו לחשבון הבנק הרגיל של הסוחר.
השירות יתמוך בכמה מטבעות קריפטו מרכזיים: ביטקוין, את'ריום, דוג'קוין ביטקוין קאש ולייטקוין.
כרגע, השירות לקבלת תשלום במטבעות קריפטוגרפיים מוצע לסוחרים בארה"ב בלבד. באתר ice נעדכן ברגע שיהיה מידע לגבי זמינות של השירות בישראל – שגם בה, רוב בתי העסק מצוידים במסופי תשלום של החברה.
אתר בלומברג ציין כי כיום, למרות שווי שוק כולל של כ-2 טריליון דולר, BitPay, שהיא אחת מספקיות שירותי התשלום הקריפטוגרפיים המרכזיות, מעבדת רק 60,000 העברות בחודש, לעומת 150 מיליון פעולות בחודש בכרטיסי ויזה. מייק פולי, מנכ"ל וריפון, אמר לאתר כי "אנחנו רק רוצים לתת לצרכנים את האפשרויות. אם הם מחליטים לקנות פיצה עם ויזה או אמריקן-אקספרס או קריפטו – לנו זה לא משנה. אנחנו רק רוצים לתת להם את הגמישות לשלם בדרך שהם רוצים".
בין המותגים הבולטים בארה"ב המשתמשים במסופי התשלום של וריפון, ויוכלו, לפחות עקרונית, להפעיל כעת אפשרות תשלום בקריפטו, נמנים רשת האופנה אמריקן איגל, רשת חנויות הכלבו מייסי'ז, רשת המסעדות טאקו בל ורשת הסופרמרקטים הול פודס שבבעלות אמזון.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חחח
    ראובן 09/2021/30
    הגב לתגובה זו
    1 2
    רוצו להשקיע אדיוטים
    סגור
  • צחוק פאתטי של אחד שמצטער שלא השקיע ... (ל"ת)
    שי 09/2021/30
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 1.
    שוק הקריפטו
    רח 09/2021/30
    הגב לתגובה זו
    5 2
    לאט לאט המטבעות יכנסו לשוק ולציבור תהיה אפשרות לא לשלם עמלות חזיריות לבנקים. כל הנלחמים מצליחים לדחות את האפשרות אך אנשים לא טיפשים והשכל הישר ינצח
    סגור
  • רק הספקולנטים ירוויחו מהאויר
    קריפטונק 09/2021/30
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כל תשלום ילווה בעמלה ובשער נוחות של וריפון, ואז תגלו כמה כדאי לשלם בויזה רגילה. כל המטבעות האלו הם כמו אוסף בולים , יש כאלה שירצו לשלם הרבה ויש כאלה שיגידו זה לא רלבנטי.
    סגור