כסף וצרכנות

מהפיכת הקריפטו בדרך לישראל: בקרוב תוכלו לשלם בסופר בביטקוין

פרסום ראשון: לאחר שחברת מסופי התשלום הגדולה בעולם הכריזה כי תאפשר תשלומים במטבעות קריפטו בארה"ב, אתר ice חושף לראשונה מתי תוכלו לשלם בביטקוין, את'ריום ודוג'קוין גם בארץ
יאיר מור |  7
קריפטו (צילום pixabay)
החל מהשנה הבאה יוכלו חנויות וסוחרים בישראל לקבל תשלומים במטבעות קריפטו, כך אנחנו חושפים כעת לראשונה. הדבר יתאפשר באמצעות שירות חדש של ספקית מסופי התשלום Verifone, שרוב החנויות בארץ משתמשות במכשיריה, המאפשר קבלת תשלום בביטקוין, את'ריום, דוג'קוין, ביטקוין קאש ולייטקוין.
גבי בנד, מנכ"ל Verifone ישראל, אומר כי "בישראל מאות אלפי לקוחות מחזיקים במטבעות בשוק הקריפטו. הפתרון יגיע בשנה הבאה לישראל, ויאפשר לבעלי העסקים בארץ ליהנות מהגדלת ההכנסות על-ידי תשלום במטבעות וירטואליים, וללקוחות ליהנות מאמצעי תשלום נוסף וחווית תשלום חדשנית. Verifone פועלת בכל עת להתאים לצרכי השוק ובעזרת הטכנולוגיות החדשניות ביותר אנחנו מייצרים מענה כולל ומתקדם ללקוחות שלנו".
כפי שדיווחנו אתמול, עסקים שיבחרו לקבל תשלומים במטבעות קריפטוגרפיים יוכלו להירשם לשירות באמצעות מסופי התשלום של וריפון הנמצאים בעסק שלהם. לקוחות יוכלו לבחור בעת ביצוע עסקה לשלם בקריפטו במקום באשראי, ואז יופיע על מסך המסוף קוד QR לסריקה באמצעות אפליקציית ארנק הקריפטו של הלקוח, שתבצע את פעולת התשלום. הכסף ייצא ישירות מארנק הקריפטו של הלקוח, ללא המרה למטבע רגיל, אך לחשבונו של הסוחר יגיע לאחר המרה לכסף רגיל.
דן סופר, סגן נשיא ב-Verifone העולמית ומנכ"ל השווקים הישירים, מסביר כי "מחזיקי המטבעות מחפשים מקומות להשתמש בהם, ובתי העסק מעוניינים בהגדלת המחזור מבלי להיחשף לתנודתיות בערך המטבע, עלויות ההמרה הגבוהות, או הכחשות עסקה בשל הונאות. הפתרון שיישמנו עם BitPay מטפל בנושאים אלה. עלויות היישום הן נמוכות והצרכנים יראו שחוויית התשלום ידידותית מאוד".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תשלום בחינם
    ראובן 10/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זה כסף להלבנת כסף שחור נקודה אם ראשות המיסים יפתחו את המחשבים של ביטקון יראו מליירדים של כסף שחור
    סגור
  • 1.
    מי יהיה האידיוט שיהיה מוכן לקבל תשלום במטבעות כל כך
    גרגמל 09/2021/30
    הגב לתגובה זו
    1 16
    תזזיתיים????
    סגור
  • נחש,...
    מוש השור 10/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בן אדם שיש לו השכלה פיננסית..
    סגור
  • הם מומרים ברגע התשלום למטבע רגיל (ל"ת)
    במבנ 10/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אם היית קורא עד הסוף
    1 10/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    "הכסף ייצא ישירות מארנק הקריפטו של הלקוח, ללא המרה למטבע רגיל, אך לחשבונו של הסוחר יגיע לאחר המרה לכסף רגיל." תשלם בביטקוין,המוכר יקבל שקלים
    סגור
  • תשובה
    מישהו 10/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הוא יקבל המרה בדולרים. החברה המקשרת תבצע את ההמרה דרך בורסה. העסק לא יהיה חשוף לזעזועי הקריפטו
    סגור
  • ההמרה תקסח את בעלי המטבעות הללו
    קריפטונק 10/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כלומר בית העסק יקבל את המחיר המלא כמו בכסף אמיתי, בעל י המטבעות ישלמו יקר על כל התהליך, אחרת אף אחד לא יסכים לקבל כסף אויר.
    סגור