כסף וצרכנות

פטנט ייחודי של חברה ישראלית למזגנים, כמה עלה הפיתוח?

מדבקת מסנן האוויר AIRQ מודבקת על גבי מסנני מזגן ובכך הופכת אותו בקלות למטהר אוויר הקוטל וירוסים, מוטציות ובקטריות. הפטנט הגיע כתוצאה של שיתוף פעולה של קבוצת א.ל מסננים עם סנסיבו בעלות פיתוח של מיליון דולר
מערכת ice |  2
בועז רוזמן (צילום A.L. GROUP)
קבוצת א.ל מסננים הודיעה השבוע על שיתוף פעולה ייחודי עם הסטארט אפ "סנסיבו" (Sensibo), המפתח בקרי בית חכם לשליטה חכמה במזגן באמצעות הסמארטפון: והשקת מדבקת מסנן האוויר AIRQ עבור מזגנים עיליים.
חברת המסננים, בבעלות קרן סקיי ובניהולו של בועז רוזמן, הוקמה בשנת 1965 ומתמחה בייצור מגוון רחב של מסננים איכותיים לענף הרכב, כולל מסנני דלק, שמן ואוויר. כאמור, החברה יצאה לשיתוף פעולה עם סנסיבו - חברת סטארט אפ פרטית שהוקמה בשנת 2014 על ידי עומר ענבר ורן רוט, יוצאי 8200 ומתמחה במוצרי אינטרנט של הדברים (IoT) למיזוג אוויר ולאיכות אוויר.
הפטנט שהומצא על ידי א.ל מסננים בשת"פ עם סנסיבו, הינו מדבקה חדשנית בטכנולוגיית  IN-EX, אשר מודבקת על גבי מסנני המזגן ובכך הופכת אותו בקלות וביעילות למטהר אוויר הקוטל וירוסים, מוטציות ובקטריות. המדבקה גם מונעת ריחות רעים הנפלטים עם הפעלת המזגן בשל הימצאות בקטריות. עלות הפיתוח מוערכת בכ-מיליון דולר.
בועז רוזמן, מנכ"ל קבוצת א.ל מסננים ציין כי "מסנן האוויר בטכנולוגיה הייחודית מצטרף לסט הכלים והאפשרויות שמציעה מערכת סנסיבו- מהיום, מלבד איסוף מידע על סביבת המזגן והפעלתו באמצעות הסמארטפון, ניתן גם בקלות ובפשטות לקטול בקטריות ווירוסים ולהימנע מתופעת לוואי של ריחות רעים היוצאים מהמזגן".
עומר ענבר, מנכ״ל סנסיבו הוסיף: ״שיתוף הפעולה עם קבוצת א.ל. מזניק את היכולות של סנסיבו בתחום טיהור האוויר, ומדגים איך שילוב של טכנולוגיות סינון אוויר מתקדמות עם טכנולוגיות האינטרנט של הדברים (IoT), בינה מלאכותית (Artificial Inteligence) ועיבוד מידע (BigData) מתמזגות ליצירת מוצר מהפכני ואיכותי לטובת הבטיחות והבריאות של קהילת המשתמשים שלנו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למה לא מציינים שזאת כתבת פרסומת? (ל"ת)
    אייל 10/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אתר פח. יותר פרסומות מכתבות.
    מיטי 10/2021/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתר פח יותר פרסומות מכתבות.
    סגור