כסף וצרכנות
יוחננוף תצליח להוריד מחירים? זה המהלך המפתיע של הרשת
רשת המרכולים יוחננוף הודיעה על השקת מותג פרטי חדש, בכך מצטרפת למתחרות הגדולות בשוק - רמי לוי ושופרסל. איתן יוחננוף: "המותג נוצר כמענה לרצון בשוק להרים מחירים"
רשת יוחננוף מודיעה הבוקר (חמישי) על השקת מותג פרטי חדש בכל סניפי הרשת, בדומה להלך המיתוג הפרטי של הרשתות הגדולות כמו שופרסל ורמי לוי. המותג החדש, תחת השם "יוחננוף", מציע מגוון מוצרים במחירים הזולים בכ-25% משאר המתחרים. בינתיים מותג החברה מציע מוצרי טואלטיקה וניקיון כמו סבון ומרכך כביסה, נוזל לניקוי רצפות, מגבונים לחים וסבון ידיים וגוף. בקרוב מתכננת החברה להרחיב את המותג גם למוצרי מזון, מוצרי תינוקות ועוד. מוצרי המותג הפרטי של הרשת התחילו להימכר בשבועיים האחרונים בהדרגה בסניפים השונים.
איתן יוחננוף, מנכ"ל ובעלי הרשת נימק את המהלך ומסר, "יצרנו את המותג הפרטי כמענה לרצון של השוק לנסות להרים מחירים. אנחנו נלחמים בכל דרך לטובת הצרכן בצורה מקצועית וכדי להביא תוצאות אמיתיות שיחזקו את הערך של המותג הפרטי. נכנסנו קודם כל לחומרי ניקוי כי ממחקרים שביצענו ראינו שבקטגוריה הזו נוכל לתת ערך אמיתי ללקוחות שלנו. אנחנו בעיצומו של המהלך ופועלים לעשות את זה מדוייק, בקטגוריות הנכונות ובאיכות גבוהה כמו שהצרכן אוהב".
אלעד חרזי, משנה למנכ"ל יוחננוף, הוסיף על דבריו ואמר, "המותג הפרטי שלנו נותן אפשרות לצרכן לקנות מוצר איכותי, שלא יורד ברמה מהמותגים המובילים, במחיר זול יותר ב-25%. מרגע שהצבנו את המוצרים על המדפים, בלי פעילות שיווקית כלל, הסבון הנוזלי של מותג יוחננוף לקח 50% מהקטגוריה. מאז שהוצאנו את המוצרים שלנו הביקוש הולך ועולה, אנחנו כמעט ומכפילים מדי שבוע את כמות הייצור כדי לעמוד בביקושים.
"במקביל למוצרי הטואלטיקה שהשקנו, אנו עובדים גם על מוצרי מזון – השקנו כבר אורז בסמטי תחת מותג בשם "קשמיר". האורז עבר מבחני טעימה עיוורים ויצא במקום הראשון מול החברות המובילות בקטגוריה. במוצרי מזון אנחנו מאמינים בשם, במותג. כדי שהמוצר יחשב יותר מקורי ומקצועי, אנחנו מעדיפים לתת לו שם משלו, שלא ייוצר מצב שעל מוצרי טואלטיקה ומזון יש את אותו השם. מהסיבה הזו בחרנו לקרוא לאורז "קשמיר", אך כל מי שיבחר באורז שלנו על המדף, יבין שמדובר במותג הפרטי של הרשת".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(6):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
5.הורדת מחירים. ?? שטויותישראלי עצוב 11/2021/09הגב לתגובה זו0 0כאשר נפתח סניף יוחננוף בפתח תקווה רצתי אליו לקניות שהיו זולות משמעותית מכל רשת אחרת. מפעם לפעם גיליתי שעוד ועוד מוצרים מתייקרים והולכים, באיטיות, בשביל שהלקוחות לא ירגישו. היום המחירים ביוחננוף בוודאי לא זולים יותר מרשתות אחרות, אלא, במקרים רבים ( מוצרי הבשר / עוף הטריים למשל ) אפילו יקרים מרשתות אחרות ובהרבה. אז - תתחיל בלהוזיל מחירים ''רגילים'' אין צורך במותג הביית - פשוט תוריד מחירים ( האריזה הרגילה בטח זולה יותר, או שוות מחיר, לאומת אריזה ממותגת ... )סגור
-
4.קישקושיוני 11/2021/09הגב לתגובה זו0 0רשת יקרה כמו שופרסל אין מה להתלהב ומותג פרטי נועד שלא נוכל להשוות מחירסגור
-
3.לקוחפיני 10/2021/29הגב לתגובה זו1 0יוחננוף חוויית קניה רק יש מקום להוזלות יותר משמעותיות בשאר המוצרים לא רק טואלטיקה ואורז בסמטיסגור
-
2.יוחננוףאילן 10/2021/29הגב לתגובה זו2 0כל הכבוד אבל אתה יכול כמו רמי לוי להגדיל את הכמות במוצרים אז הייתה יכול להיות יותר זולסגור
-
1.איתן יוחננוף מתחבר למציאות סוף סוףיפני רחבת 10/2021/29הגב לתגובה זו0 1השלב הבא? קניות מקוונות ברשת שלו!סגור
-
רמאותשושי 10/2021/29הגב לתגובה זו3 0הוא לא יפעל להוריד מחירים ממש לא בתחילת דרכה הרשת הייתה זולה יחסית היום רוב הדברים התייקרו משמעותית וזהים לרשתות אחרות כמו חצי חינם ושופרסל דיל אין כבר תחרותסגור


