כסף וצרכנות

קיאנו ריבס הפתיע את הצוות בשעוני יוקרה, כמה שילם?

לכבוד סיום צילומי הסרט "ג'ון וויק" 4 החליט כוכב הסרט קיאנו ריבס להעניק לצוות הפעלולנים שלו שעוני רולקס בעיצוב אישי, לפי דיווחים, מדובר בשעונים שמחירם מוערך בכ- 10,000 דולר

מערכת ice | 
קיאנו ריבס (צילום אינסטגרם/ קיאנו ריבס)
עם מספר סרטי אקשן אהובים כמו "המטריקס" ו"ג'ון וויק" שרשומים על שמו, קיאנו ריבס יודע את החשיבות של פעלולנים יותר מרוב השחקנים. כפי שדווח על ידי מגזין "פיפל", השחקן בחר לסיים את ההפקה של "ג'ון וויק 4" בכך שהעניק לצוות הפעלולים של הסרט, ארבעה אנשים, שעוני רולקס סאבמרינר מותאמים אישית כאות תודה על עבודתם הקשה בצילומי הסרט. 
על פי מגזין "פיפל", בפנים של כל שעון נחרתו מסרים אישיים לכל אחד מהצוות. אחד מהם שיתף את השעונים בסטורי שלו באינסטגרם, וכינה אותם 'המתנה העטופה הטובה ביותר אי פעם' וחשף את השעון שלו שבו כתוב "The John Wick Five" יחד עם ההודעה "ג'רמי תודה לך Keanu JW4 2021'".
"ג'ון וויק 4" שוב מפגיש את ריבס עם הבמאי צ'אד סטהלסקי, שבמקרה שימש ככפיל הפעלולים של ריבס במהלך יצירת טרילוגיית "מטריקס" המקורית.
סרטי "ג'ון וויק" הפכו ללהיט בלתי צפוי עבור ריבס וגם עבור מפיצי הסרט. "ג'ון וויק" הראשון עלה לראשונה ב-2014 והכניס 86 מיליון דולר בקופות ברחבי העולם, וכל סרט חדש בסדרה של גבר על הקודם, כאשר "ג'ון וויק 2" גרף 171 מיליון דולר ברחבי העולם ו-"ג'ון וויק 3: פרבלום" הכניס 327 מיליון דולר ברחבי העולם.
מבקרי קולנוע ברחבי העולם מסכימים שהסרט השלישי חיזק את סרטי "ג'ון וויק" כ"אחד מסדרות האקשן הטובות ביותר בהוליווד". סדרת הסרטים מתרחבת כעת מעבר לקולנוע עם סדרת טלוויזיה קרובה בשם "הקונטיננטל". התוכנית תתמקד בגרסה צעירה יותר של ווינסטון, בגילומו של מקשיין בסרטים.
"ג'ון וויק 4" מתוכנן לצאת ב-27 במאי 2022.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה