כסף וצרכנות

ספיידרמן בשיא נוסף: בכמה נמכר עמוד בודד בקומיקס?

טרפת ספיידרמן היא לא רק בקולנוע: לאחר ששבר שיאים בקופות, עמוד אחד של קומיקס משנת 84' נמכר במכירה פומבית בסכום מטורף של 3.4 מיליון דולר
מערכת ice | 
ספיידרמן (צילום nacho_ijb /flickr)
מכירה של ציור מקורי מקומיקס של ספיידרמן משנת 1984, קבעה שיא חדש ליצירה היקרה ביותר של אמנות קומיקס פנים, לאחר שנמכרה תמורת 3.4 מיליון דולר במכירה פומבית בדאלאס ביום חמישי האחרון.
העמוד, שבו 3 ציורים, הוא עמוד 25 מתוך Marvel Super-Heroes Secret Wars מס' 8, אשר מסביר כיצד גיבור העל קיבל את החליפה השחורה החדשה והאטרקטיבית שלו כמה חודשים קודם לכן, ב-Amazing Spider-Man #252. מעריצי קומיקס אמיתיים יודעים כמה הרגע הפך למרכזי עבור הדמות.

עמוד הקומיקס שנמכר Marvel Super-Heroes Secret Wars issue 8, page 25 (1984))
ספיידרמן ניסה ליצור את החליפה לאחר שפגע בתחפושת שלו בקרב, תוך שימוש במה שלדעתו היה מכשיר לשכפול בד עתידני. הוא היה בהלם כאשר כדור שחור הגיח מהמכונה ובלע את גופו בגו, ויצר את התלבושת החדשה. "הכדור הזה פשוט - פשוט התפשט והפך לתחפושת - והמיס את הרסיסים של הישן שלי תוך כדי!" קרא ספיידי כשהחליפה השחורה המרשימה נחשפה.
העמוד הקודם, שבו מתחיל השינוי, נמכר ב-288,000 דולר במכירה נפרדת רגעים ספורים לפני שנקבע השיא החדש - ביחד הרוויחו 3.7 מיליון דולר עבור שני עמודים של קומיקס. "לא יכולנו להיות מאושרים יותר, במיוחד עבור המוכר, שקנה ​​את היצירה בסוף שנות ה-80 ושמר על הדפים הללו מאז", אמר ג'ו מנרינו, מנהל האמנות הקומיקס בניו יורק של הריטג'. "התוצאות של היום מוכיחות את מה שכבר מזמן אמרנו: אמנות קומיקס היא אהובה ובעלת ערך כמו כל דבר ששמים על קנבס."
 
לפני יצירתו של מייק זאק, השיא הקודם של מכירת עמוד קומיקס מקורי - לא יצירת קומיקס בכריכה - נקבע ב-2014 עם מכירה של 657,250 דולר לעמוד מתוך הקומיקס של הענק הירוק, בו הוצגה לרשונה דמותו של וולברין.
איש העכביש הוא זה שמחזיק גם בשיא הנוכחי של גיליון קומיקס במכירה פומבית, עם 3.6 מיליון דולר עבור Amazing Fantasy No. 15 (1962), בו נמצאת ההופעה הראשונה של קלע הרשת, שנמכרה בספטמבר האחרון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה