כסף וצרכנות

אלפי נהגים מאוכזבים: משלוח רכבים ענק נשרף בלב הים

אלפי מכוניות כולל אאודי, פורשה היו על ספינת משא בוערת וקבוצת פולקסווגן מדווחת שאלפי מכוניותיה נותרו עליה בזמן שהצוות נאלץ לנטוש ולהתפנות לחוף מבטחים
מערכת ice |  3
מיליוני שקלים יוחזרו בגלל טעות בגבייה (צילום pixabay, vecteezy, פלאש 90/ נתי שוחט)
קבוצת פולקסווגן מדווחת שאלפי מכוניותיה נגררו כאשר פליסיטי אייס עלתה באש. פליסיטי אייס, ספינת משא ענקית עם דגל פנמה הנושאת אלפי כלי רכב מקבוצת פולקסווגן, עלתה באש ליד האיים האזוריים באוקיינוס ​​האטלנטי ביום רביעי אחר הצהריים. 22 אנשי הצוות של הספינה פונו בהצלחה ונלקחו לבית מלון מקומי על ידי חיל הים וחיל האוויר הפורטוגזי, שנפרסו כדי לסייע במאמץ החילוץ, לפי הודעת חיל הים. הספינה עצמה נותרה בלתי מאוישת ונסחפה.
אימייל פנימי מהפעילות של פולקסווגן בארה"ב חשף שהיו 3,965 כלי רכב של פולקסווגן AG על סיפון הספינה. מטה הקבוצה בוולפסבורג, גרמניה, הקבוצה מייצרת את מותג פולקסווגן שלה, כמו גם פורשה, אאודי ולמבורגיני - כל אלו נותרו עליה כשהספינה עלתה באש, נכתב באימייל. המקרה הזה מגיע כמכה נוספת לתעשיית הרכב שכבר מרותקת בבעיות מתמשכות של שרשרת האספקה, כולל מצוקות עבודה ומחסור בשבבי מוליכים למחצה.
 
לוק ונדזנדה, דובר פורשה, אמר שהחברה מעריכה שכ-1,100 מכלי הרכב שלה היו בין אלה שהיו על סיפון פליסיטי אייס בזמן השריפה. הוא אמר שסוחרי הרכב שלהם יוצרים קשר עם לקוחות שהושפעו מהאירוע. "המחשבות המיידיות שלנו הן של הקלה על כך ש-22 אנשי הצוות של ספינת הסוחר Felicity Ace בטוחים ומוגנים", אמר ונדזנדה.
זו לא הפעם הראשונה שהיצרן מאבד סחורה בים. כשהגראנדה אמריקה עלתה באש וטבעה ב-2019, טבעו איתה למעלה מ-2,000 מכוניות יוקרה, כולל אאודי ופורשה. חלק מהלקוחות הביעו את אכזבתם ברשתות החברתיות. משתמש אחד בטוויטר דיווח על המפרט המותאם אישית שלו, שפורשה בוקסטר ספיידר נמנה עם המטען שעזב. דגמים סטנדרטיים של הרכב מתחילים בסביבות 99,650 דולר.
דובר של סניף למבורגיני בארה"ב סירב להתייחס למספר המכוניות שהיו לחברה על הסיפון או אילו דגמים נפגעו, אך אמר כי הם בקשר עם חברת הספנות כדי לקבל מידע נוסף על התקרית. פליסיטי אייס הוא בערך בגודל של שלושה מגרשי כדורגל והיה בדרך לנמל בדייוויסוויל, ארה"ב, כאשר הוצא אות מצוקה עקב שריפה באחד מסיפוני המטען שלה. החל מיום רביעי בלילה, בעל הספינה סידר את גרירת הספינה, אמר חיל הים. הם מתכננים להישאר באתר כדי לפקח על המצב, ומדווחים שלא ניתן לזהות עקבות זיהום עד כה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אתם רואים? קורים גם דברים טובים בעולם.
    מירי 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סבתא שלי היית אומרת על זה: " נו, מילא".
    סגור
  • 2.
    הכל באשמת השמאל (ל"ת)
    בנג'מין ניתאי 02/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    אלוהים מתנגד לריבוי כלי רכב
    חקי חיון 02/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חקי חיון. אלוהים פועל לבלימת כמות הרכבים בעולם היות וזהו נזק לכדור הארץ ולאנושות.
    סגור