מדדים ומחקרים

טויוטה או פולקסווגן: זה מותג הרכב המוביל בעולם

טויוטה נותרה מוכרת המכוניות הגדולה בעולם לאחר שדיווחה על זינוק של 10.1% במכירות הרכב שלה לעומת 2020 והרחיבה את הפער מפולקסווגן שנותרה במקום השני, הרכבים החשמליים הרחק מאחור
מערכת ice |  1
רכבים (צילום מסך יוטיוב)
טויוטה מסרה הבוקר (שישי) כי מכירות הרכב שלה עלו ב-10.1% בשנה שעברה, מה שהפך אותה ליצרנית הרכב הגדולה בעולם זו השנה השנייה ברציפות, ובכך הקדימה עוד יותר את יריבתה הקרובה ביותר, פולקסווגן.
יצרנית הרכב אמרה שהמכירות שלה הסתכמו ב-10.5 מיליון כלי רכב ב-2021, כולל אלה של החברות הבנות דייהטסו מוטורס והינו מוטורס. זאת בהשוואה ל-8.9 מיליון שנמסרו על ידי פולקסווגן באותה תקופה, 5% פחות מאשר ב-2020 ונתוני המכירות הנמוכים ביותר מזה 10 שנים.
 
יצרניות הרכב נאלצו לקצץ בתפוקה שלהן בשנה החולפת מכיוון שמחסור במוליכים למחצה במהלך מגיפת הקורונה שיבש את שרשראות האספקה, והגביר את התחרות על מרכיב המפתח בקרב יצרני מכשירים אלקטרוניים לצרכן. עם זאת, החברה היפנית עברה את המגיפה בצורה טובה יותר מרוב יצרניות הרכב האחרות מכיוון שהשוק הביתי שלה, יפן וחלקים מאסיה, הושפעו פחות מאירופה.
טויוטה, שמפרסמת את רווחי הרבעון השלישי ב-9 בפברואר, אמרה שהיא צפויה לא להגיע ליעד ייצור של 9 מיליון כלי רכב בשנת העסקים שתסתיים ב-31 במרץ בגלל שיבושים הקשורים לקורונה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה קשורה תמונה של יונדאי לכתבה? (ל"ת)
    עדי 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור