דיגיטל וטק

הפרויקט של טויוטה נכשל? מיניבוס רובוטי דרס אתלט

מיניבוס אוטונומי שהסיע ספורטאים התנגש בג'ודוקא כבד-ראייה שחצה את הכביש ופצע אותו. בעקבות התקרי נעצר שירות השאטלים האוטונומיים עד להודעה חדשה
יאיר מור | 
מיניבוס אוטונומי e-Palette של טויוטה (צילום יח"צ)
טויוטה נאלצה לעצור בסוף השבוע את נסיעות השאטלים האוטונומיים שלה, לאחר שאחד מהם דרס ספורטאי פלראלימפי.
הג'ודוקא היפני כבד-הראייה אראמיטסו קיטאזונו בן ה-30 נפצע ביום חמישי בצהריים לאחר שמיניבוס אוטונומי של החברה, המשמש להסעת ספורטאים ברחבי הכפר האולימפי, התנגש בו בעת שחצה כביש, כך מסרו הרשויות בטוקיו ביום שישי.
המיניבוס מדגם e-Palette של טויוטה נסע לפי החברה במהירות של קמ"ש אחד עד שניים בלבד, ועמד לפנות ימינה בצומת לאחר שעצר רגע לפני כן בעקבות זיהוי מאבטח סמוך לצומת. החברה רמזה כי ייתכן ששני המפעילים, שהיו בתוך הרכב למקרים כאלה, ביצעו מעקף ידני כדי שימשיך לנסוע – ואז הוא נתקל בג'ודוקא והפיל אותו לכביש.
הפציעות שספג הג'ודוקא קלות בלבד, אך הוא נאלץ להפסיד את הקרב שהיה מתוכנן לו ביום שבת, וייקח לו שבועיים להתאושש לפי המאמן שלו, יושייסו אנדו, שאמר כי הוא נח ואוכל ללא בעיות, וכי "הוא רצה גם לדאוג לעצמו. אנו חשים חרטה, אך אני חושב שהוא מרגיש בעיקר אכזבה".
נשיא טויוטה, אקיו טויודה, אמר כי "אנו מצטערים מאוד שהתאונה הדאיגה אנשים רבים". הוא הוסיף כי החברה "משתפת פעולה מלאה" עם המשטרה, וכי "נבצע חקירה מעמיקה משלנו באשר לנסיבות התאונה, ונמשיך בשיתוף פעולה צמוד עם הוועדה המארגנת של המשחקים האולימפיים והפראלימפיים בטוקיו כדי להבטיח שנמנע תקריות כלשהן בעתיד".
חמשת הנוסעים שהיו במיניבוס מלבד המפעילים לא נפצעו, אך תנועת המיניבוסים האוטונומיים בכפר האולימפי הושעתה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה