כסף וצרכנות

מהפכה בבורסת לונדון: זה השינוי הדרמטי שיגיע למסחר

הבורסה של לונדון, אחת הבורסות החשובות בעולם, הודיעה על רכישת חברה שפיתחה פלטפורמת מסחר שתומכת גם בקריפטו. האם בקרוב ייסחרו מטבעות קריפטו בבורסות?

מערכת ice | 
מסחר בבורסה (צילום vecteezy)
קבוצת הבורסה למניות של לונדון (להלן LSEG) הודיעה השבוע על רכישת חברת הטכנולוגיה האמריקאית TORA תמורת סכום של 325 מיליון דולר. החברה הנרכשת, שנוסדה ב-2004 מפתחת טכנולוגיות למסחר וירטואלי בכמה סוגי נכסים, כולל קריפטו.
לפי ההודעה, שיצאה שלשום (שלישי), מטרת הרכישה היא בעיקר החלק של הקריפטו, למרות שהוא אינו תחום העיסוק היחידי של TORA – אך עבור הבורסה הלונדונית הוא תחום חדש, שעד כה היא לא ממש נגעה בו, וכעת היא מקווה להיכנס אליו וליהנות מהרווחים הפוטנציאליים של הבעלות על פלטפורמת מסחר בקריפטו, התחום שיותר ויותר אנשים נכנסים אליו בשנים האחרונות ומבצעים פעולות בתדירות גבוהה, מה שאומר שהם משלמים לא מעט עמלות (אם כי הן נמוכות יחסית לנהוג בתחום המסחר במניות).
 
דין ברי, מנהל חטיבת המסחר והבנקאות בקבוצה, אמר כי "רכישת TORA תאפשר ל-LSEG לספק יכולות 'מסחר בכול' לצד הקונה, תוך חיבור חלק לדור הבא של כלי העבודה שלנו למחשבים". בנוסף, הוא הזכיר את העובדה שלחברה הנרכשת משרדים בניו-יורק, הונג-קונג, סינגפור וטוקיו – מה שיעניק לבורסת לונדון דריסת רגל בינלאומית.
מדובר בהשקעה שנייה של LSEG בתחום הקריפטו: ב-2019 היא השקיעה בחברת הקריפטו הלונדונית Nivaura, שביצעה את הנפקת האג"ח האוטומטית הראשונה בעולם שהתרכזה בקריפטו, אך אז מדובר היה ברכישת מניות בלבד, ולא במעורבות בתחום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה