כסף וצרכנות

איזו רשת מציעה את הסל החסכוני ביותר? בדקנו בשבילכם

המחירים עולים, ההוצאות גדלות ואנחנו כאן בכדי לעזור לכם לשמור על הכסף שלכם, אז מהי רשת המזון הזולה ביותר ומי המאכזבת? הממצאים לפניכם | בדיקת ice

מערכת ice | 
איפה הסל הזול ביותר (צילום pexels פלש 90)
אחר עליות המחירים בארץ ובעולם, כולנו עוקבים בדאגה. מוצרים שעד לא מזמן רכשנו ללא שום בעיה, הפכו פתאום ליקרים גם עבור משקי בית מבוססים. לכן כיום יותר מתמיד, הצרכן נדרש לעקוב אחר הוצאותיו הקבועות. אחד הכלים שיענו על דרישה זו ובאופן איכותי הוא ביצוע השוואת מחירים קבועה, כזו שתייעל את אופי הקנייה ובכך תחסוך לצרכן כסף רב. כאן בדיוק אנחנו נכנסים לתמונה עבורכם עם מעקב ice השבועי.
 
אז השבוע בנינו סל מוצרים בן שמונה מוצרים במגוון קטגוריות שונות, רשימה כזו שניתן למצוא בכל בית ישראלי. עם רשימה זו יצאנו לבדוק ברשתות המזון הגדולות מי היא הרשת שתציע את סל הקניה החסכוני ביותר. וכן, מצאנו שינויים מהבדיקה בשבוע שעבר, אז המשיכו לעקוב וכך תמשיכו גם לחסוך כסף.
 
בנוסף לכך, בטבלה תוכלו לראות איזו רשת הציעה את המחיר הזול או היקר ביותר לכל מוצר בנפרד ובלי קשר לסך הכולל, בעזרת משבצת ירוקה/אדומה. במקרה שבו אף רשת לא הציגה מחיר חריג ביחס למתחרות לא תופיע משבצת ירוקה\אדומה בקטגוריית המוצר. כמו כן, כל המחירים אשר יופיעו בפניכם הינם לפי המחיר המפורסם באתר הרשמי של רשתות המזון, ואינו כולל מחיר משלוח.
מחקר ice בדק ומצא כי הרשת המשתלמת ביותר היא "רמי לוי" עם סל על סך 97.60 שקלים. למקום השני והמכובד הגיעה "ויקטורי" עם סל על סך 107.20 שקלים. מי שסוגרת את השלישיה הראשונה ובפער של מספר אגורות היא רשת "שופרסל" שהציע לצרכן מחיר של 107.60 שקלים.
את המקום הרביעי תפסה "יינות ביתן" עם סל על סך 111.20 שקלים. מחירי הירקות ב"חצי חינם" אמנם רשמו ירידה אך ביתר הקטגוריות לא ראינו שיפור ומכאן הירידה למקום החמישי עם 112.20 לסל. במקום השישי - "מחסני השוק" עם סל על סך 114.20 שקלים. במקום האחרון והמאכזב לא חל שינוי, רשת "מגה" שהציגה את הסל היקר ביותר (שבוע שני ברציפות) – 120.50 שקל. יתרה מזו, כפי שניתן לראות בטבלה, "מגה" הציגה את הסל היקר ביותר על חמישה מתוך שמונה מוצרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה