כסף וצרכנות

דירוג רשתות השיווק: איפה תמצאו את הסל הזול ביותר?

השוואת מחירים היא כלי צרכני משמעותי אשר יעזור לכם לנהל את כספכם בצורה נכונה, בדיוק בשביל זה ערכנו את מחקר השוק השבועי שלנו, הממצאים לפניכם | בדיקת ice
מערכת ice |  1
איפה הסל הזול ביותר (צילום pexels פלש 90)
מדי שבוע אנחנו שומעים על עליות מחירים בארץ ובעולם כולו. מוצרים שעד לא מזמן רכשנו ללא שום בעיה, הפכו פתאום ליקרים גם עבור משקי בית מבוססים. לכן היום יותר מתמיד, עולה הצורך בבקרה ומעקב אחר הרגלי הקניה והצרכנות של כולנו. בקרה אשר תעזור לנו, קהל הצרכנים, לייעל את אופי הקנייה ובכך לחסוך כסף רב. וכאן בדיוק אנחנו נכנסים לתמונה עבורכם עם מעקב ice השבועי.
 
במעקב השבועי בנינו עבורכם סל קניה בסיסי, בן עשרה מוצרים, אשר ניתן למצוא בכל בית, וערכנו השוואות מחירים. את ההשוואה עשינו בין מספר רשתות מזון גדולות ובפלטפורמות הקנייה ברשת. כמו כן, כל המחירים אשר יופיעו בפניכם הינם לפי המחיר המפורסם באתר הרשמי של רשתות המזון.
מחקר ice בדק ומצא כי הרשת המשתלמת ביותר אשר סיימה במקום הראשון היא "ויקטורי" מחיר כולל של 101.7 שקל, אחריה "רמי לוי" עם 102.7 שקל ככל הנראה עקב חוסר המבחר במחירי הפיתות באתר. "שופרסל" ו"חצי חינם" הציעו בדיוק את אותו המחיר עבור הסל -104.2 שקל. במקום החמישי "יינות ביתן" עם סל על סך 104.7 שקל, לא הרחק מאחור נמצאת "מחסני השוק" עם הפרש של כמה אגורות 106.9 שקל. ובמקום האחרון והמאכזב נמצאת רשת "מגה" שהציגה את הסל היקר ביותר – 121.6 שקל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא מדוייק
    קובי 04/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משחת שיניים בוויקטורי זה במבצע אז זה לא הכי זול ! וקפה טורקי ברמי לוי מודגש שזה 125 גרם מה זה אומר כנראה חבילה גדולה יותר אז גם פה לא אומר שרמי לוי יקר יותר מוויקטורי רק הפיתות יקר יותר כל שאר המוצרים הכי זול זה רמי לוי.
    סגור