כסף וצרכנות

שבועות בפתח: איפה תמצאו את הסל המשתלם ביותר?

רגע לפני שתשבו סביב שולחן החג החגיגי יצאנו לבדוק מהי הרשת הזולה ביותר ואילו מבצעים מותגי הגבינות יציעו לכם, התוצאות המפתיעות בפנים | בדיקת ice

מערכת ice | 
שבועות (צילום פלאש 90/ מילה אביב)
בסוף השבוע הקרוב יחגגו ברחבי הארץ את חג השבועות. על שולחן החג יעלו עוגות גבינה, מאכלים מסורתיים וקינוחים מיוחדים. עקב כך ברשתות המזון לא פספסו את ההזדמנות והציעו לקהל הצרכנים מגוון מבצעים והנחות בקטגוריית מוצרי החלב. אז בכדי שתוכלו ליהנות מתפריט החג בלי לשבור את הכיס, ערכנו בשבילכם השוואת מחירים חגיגית וחלבית במיוחד. אז איפה תמצאו את סל הגבינות המשתלם ביותר? התוצאות לפניכם.
 
 
במקום הראשון ובפער מכובד מהמתחרות נמצאת "רמי לוי" עם סל גבינות על סך 132.20 שקלים. למקום השני הגיעה "ויקטורי" עם סל במחיר 142.70 שקלים. את השלישיה הראשונה סוגרת "חצי חינם" בסל על סך 146.20 שקלים.
 
במקום הרביעי "יינות ביתן" – 151.20 שקלים. את המקום החמישי ובאופן מפתיע תמצאו את "שופרסל" עם סל על סך 155.20 שקלים. מיד אחריה ובפער של פחות משקל בודד "מחסני השוק" – 156.50. במקום האחרון ובפער של שלושים וחמישה שקלים מהמקום הראשון נמצאת "מגה" עם הסל היקר ביותר – 167.20 שקלים.   
בנוסף לכך תמצאו ברשתות המזון מגוון מבצעים על מותגי הגבינות השונים, למשל "מחלבות גד" עם 2+1 יחד עם "תנובה קולקשן", "משק צוריאל" ו"משק יעקב'ס" אשר יציעו לכם הנחה של 50% על המוצר השני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה