כסף וצרכנות

מחסני חשמל בצעד יוצא דופן: זה ההחזר הכספי שתקבלו

רשת מחסני חשמל מציעה החזר כספי מלא לאחר 90 ימי ניסיון על מגוון מוצרי סלולר, אלקטרוניקה, מחשוב ואודיו אם לא תהיו מרוצים מהם: "קיבלנו החלטה אסטרטגית להוביל מהלך משנה שוק שמותח לקצה את מדיניות החזרת המוצרים כפי שמקובלת כיום בענף החשמל"
מערכת ice |  3
רשת מחסני חשמל (צילום Magma Images)
רשת מחסני חשמל מציעה החזר כספי מלא לאחר 90 ימי ניסיון על מגוון מוצרי סלולר, אלקטרוניקה, מחשוב ואודיו. לקוח שיעשה שימוש במוצר ולא יהיה מרוצה מהמוצר שרכש יוכל להחזירו עד 90 יום מהרכישה לאחת מחנויות העודפים של הרשת במארז המקורי ולקבל את כל כספו בחזרה.
מחסני חשמל, קמעונאית החשמל הגדולה בישראל משנה את הסטטוס קוו במדיניות החזרת המוצרים בענף החשמל, הסלולר, המחשוב והאלקטרוניקה. החל מהיום לקוחות שירכשו מוצר באחת מ-64 החנויות הפיזיות או באתר הסחר, יוכלו להחזירו מכל סיבה שהיא עד 90 יום ממועד קבלת המוצר, גם אם נעשה בו שימוש ובלבד שהוא יוחזר ע"י הלקוח לאחד מסניפי העודפים של הרשת, באריזתו המקורית ועם כל המוצרים הנלווים.
תקנות הגנת הצרכן כיום מאפשרות ללקוח להחזיר מוצרי חשמל ואלקטרוניקה שלא נעשה בהם שימוש ומחירם עולה על 50 שקל. החוק קובע כי ניתן לבטל את העסקה תוך 7 ימים מיום הסירוב בעת רכישה בחנות ותוך 14 יום במידה ונרכש באתר מכר ועל העוסק להשיב לצרכן את מלוא התמורה באופן שבו שילם הצרכן. מחסני חשמל כאמור, מותחת את הגבולות של תקנות הגנת הצרכן ומייצרת ללקוח חווית קנייה שאין דומה לה כיום בענף.
 
 בשלב ראשון, הרשת תיישם את המדיניות החדשה  על 4 קטגוריות של מוצרים: טאבלטים, מקרני קול, מחשבים (נייחים וניידים) ומכשירים סלולאריים ממגוון מותגים בניהם: אפל, סמסונג, רילמי, שיאומי, אופו, ויוו, דל , לנובו hp, אסוס , jbl, אל ג'י ועוד. במידה והמהלך יצלח בכוונת הרשת להרחיב אותו לקטגוריות נוספות כמו מוצרים לבנים, מוצרי חשמל קטנים ומסכים.
לירון כץ, סמנכ"ל פיתוח עסקי של רשת מחסני חשמל, "בעקבות סקר מקיף שביצענו בקרב לקוחותינו הבנו כי אחד החסמים המרכזיים המרכזים הוא החשש שהמוצר לא יענה לצרכיהם והם לא יוכלו להחזירו לאחר שיחברו אותו לחשמל. לאור זאת, קיבלנו החלטה אסטרטגית להוביל מהלך משנה שוק שמותח לקצה את מדיניות החזרת המוצרים כפי שמקובלת כיום בענף החשמל".
 
עוד מציין כץ: "כחלק מהרצון לשדרג את חווית הקניה של הלקוחות וכחלק מיישום מדיניות החזרת המוצרים החדשה, ביצענו את ההתאמות הנדרשות במערך השירות, המכירות, הכספים והלוגיסטיקה שנועדו להקל על הלקוחות בתהליך. במידה והמהלך יצלח בכוונתנו להטמיע אותו בקטגוריות מוצרים נוספות".
לאחרונה השיקה רשת מחסני חשמל שרות ייחודי, תחת השם "הכל כלול", שמאפשר ללקוחות שרכשו מוצרי מחשוב, סלולר או אלקטרוניקה לקבל שרות התקנה והדרכה של המוצר בביתו ללא תשלום נוסף. השרות כולל: אקטיבציה של מכשירים, פתיחת חשבון גוגל ומיקרוסופט, פתיחת  חשבון LIVE בקונסולה, רישום לgame pass, התקנת תוכנת אופיס, התקנת ראוטר ואקסס פוינט לחיזוק הרשת הביתית, העברת נתונים בין שני מכשירי סלולר וכיו"ב.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    קונספט אירוני!
    עובד לשעבר 07/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעבר הלא רחוק היינו צריכים להלחם מול לקוחות וקיבלנו איומים לתביעה וגם אלימות בגלל ש"פשוט אי אפשר להחזיר מכשיר לאחר אקטיבציה, גם במסגרת 14 ימי עסקים", הרי שהוא נחשב משומש וערכו יורד דרסטית ולא רווחי למכור שוב. מהיום הראש היה ברור שזה שקר בוטה.
    סגור
  • 2.
    מחירים גבוהים בעשרות אחוזים
    חזי 07/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יקרים מאוד משאר חנויות ועוד מבקשים הובלה במאות שקלים על כל מוצר
    סגור
  • 1.
    יפה (ל"ת)
    גרגמל 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור