כסף וצרכנות

רשת ACE הגזימה? "לא תוכלו לחסום אותי, בושה"

לטענת לקוח, הוא קיבל מוצר פגום ועבר עם הרשת מסע תלאות כדי לנסות לקבל החזר: "שילמתי הובלה לפני שניה והם רוצים שאני אביא להם את זה בעצמי החצופים, פניתי לאייס כי בכלל קניתי דרכם ואני בכלל לא מכיר ספק אחר. לאחר שכתבתי עליהם באתר אייס, (חסמו אותי מלהגיב החצופים) ואמרו לי שהנושא יטופל והועבר לחברה"
מערכת ice |  1
ace (צילום Freepik, פלאש 90)
בחדשות חיפה והקריות הביאו את סיפורו של רפי זוהר שטען בפוסט בפייסבוק:“אזהרה…. בגלל עצלנות ללכת להסתובב הזמנתי שולחן פינת אוכל מ-ACE, הגיע השולחן ואיך שהמובילים פתחו אותו חשכו עיניי…".
זוהר הסביר: "מלמטה חלקו לא צבוע, מלא מכות בשולחן עצמו, גימורים של כיתת מלאכה כיתה א, ממש אכזבה , אמרתי למובילים שאני לא רוצה לקבל את המוצר, אמרו לי החברה תטפל, פתאום המוצר שייך לפנדה רהיטים, התשובה שלהם היתה ׳תביא את המוצר למחסנים שלנו במרכז׳".
הלקוח המאוכזב המשיך: "שילמתי הובלה לפני שניה והם רוצים שאני אביא להם את זה בעצמי החצופים, פניתי לאייס כי בכלל קניתי דרכם ואני בכלל לא מכיר ספק אחר. לאחר שכתבתי עליהם באתר אייס, (חסמו אותי מלהגיב החצופים) ואמרו לי שהנושא יטופל והועבר לחברה"
 
לסיום כתב נגד ACE: "נמתין ונראה, אייס פה לא תוכלו לחסום אותי, בושה שאתם מוכרים רהיטים של ספקים כאלה, אני לא קטנוני אבל באמת בושה להוציא מוצר כזה בשנת 2022 ובמחיר מלא״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אייס
    שלמה 07/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפני שבוע קניתי ארון "דבלין" באייס חוצות המפרץ. השני תןך שנה כולל הובלה והרכבה הארון הגיע תוך יממה והורכב לשביעות רצוני המלאה.
    סגור