כסף וצרכנות

מחירי הסרטים עולים: כמה תשלמו על כרטיס לקולנוע?

אחרי סינמה סיטי, גם רשת יס פלאנט ורב-חן מעלה את מחירי הכרטיסים, אלו המחירים שתשלמו מעכשיו
מערכת ice |  1
קולנוע (צילום unsplash)
רשת בתי הקולנוע יס פלאנט, השייכת לחברת חברת תיאטראות ישראל, הודיעה כי כבר החל משבוע שעבר היא העלתה את מחירי הכרטיסים בבתי הקולנוע יס פלאנט וקולנוע רב-חן. על פי הפרסום באתר ynet, כל מחירי הכרטיסים יעלו מלבד מחירי הכרטיסים להקרנות הוי.איי.פי.
עוד מודיעה החברה כי באולמות הקולנוע בראשון לציון יתייקרו גם המחירים להקרנות המיוחדות. על פי הרשת, הסיבה לעליות המחירים היא בעקבות "עליית מחירי התשומות במשק והתייקרות בעלויות תפעול הקולנוע, חשמל, תחזוקה, שכר ועוד"
 
מדוע דווקא בראשון לציון ההקרנות המיוחדות יותר יקרות? "בעקבות גל ההתייקרויות החריף במשק, רשת yes פלאנט עדכנה באופן יחסי את מחירי החוויות המיוחדות והבלעדיות (IMAX, SCREENX ו-4DX), ב-2.5-1.5 שקלים לכרטיס במרכז הארץ. בירושלים, באר שבע וחיפה, הצלחנו לעת עתה לספוג את ההתייקרות בעלויות התפעול ולכן שם נותר המחיר ללא שינוי." נכתב הודעת החברה
כעת מחיר כרטיס להקרנה רגילה באולמות יס פלאנט ורב-חן יעמוד על 42.5 שקל, 2.5 שקל יותר מלפני כן. בקנייה אונליין חלה עליית מחיר של 3 שקלים, מ-44 שקל ל-47 שקל.
 
רשת אולמות הקולנוע הזו היא לא הראשונה: כזכור, לפני כחודש פורסם כי סינמה סיטי החליטה להעלות את מחירי הכרטיסים שלה ב-4 שקלים. אם עד עכשיו סרט היה עולה 40 שקלים, מעכשיו הוא יעלה 44 שקלים, עלייה של לא פחות מ-10%.
מחיר כרטיס בקנייה אונליין קפץ ל-47.9 שקלים מ-43.9 שקלים. מחירי סרטי התלת ממד, מסכים מיוחדים ו-VIP נותרו כשהיו וגם מחירי המזנון לא השתנו. הפעם האחרונה שסינמה סיטי העלתה מחירים הייתה ב-2016, אז העלתה בשקל אחד, כשמיד לאחר מכן גם המתחרות שלה העלו את המחירים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי הולך היום לקולנוע? אין מה לראות. יקר ולא שווה כלום
    חייע 07/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברצינות, כל הסרטים החדשים רק פוליטיקה בפנים ומסרים מגעילים.
    סגור