כסף וצרכנות

עוקץ כביש 6: החוב הקטן שייקח אתכם להוצאה לפועל

קיבלתם חשבונית עם חוב ענק לכביש שש חוצה צפון? אתם לא לבד. חוב של כמה שקלים של חברה נפרדת מכביש 6, תופח למאות ואלפי שקלים ופתיחה מהירה של תיק הוצאה לפועל. למרות הביקורות והתביעות - שיטת המצליח עדיין נמשכת
מערכת ice |  5
כביש 6 (צילום פרטי עריכה אייס)
למרות הביקורות והסערה ברשתות החברתיות, נהגים רבים ממשיכים לקבל חובות עתק על הנסיעה בכביש שש חוצה צפון, כן, חברה אחרת שהיא לא כביש 6 שחוב קטן של מספר שקלים בלבד תופח אפילו למאות ואלפי שקלים, ופתיחה מהירה של תיק בהוצאה לפועל.
מהו כביש 6 חוצה צפון? זהו למעשה מקטע נפרד מכביש 6 הרגיל: מקטע חדש שמתחיל באזור יוקנעם. הנוסעים הרגילים לנסוע בכביש 6, לא יודעים שהם למעשו עברו לכביש של חברה אחרת ולא יודעים שיש לשלם לחברה החדשה "כביש 6 חוצה צפון". לטענת רבים, הם לא מקבלים את החשבוניות, והחובות מגיעים לאחר פיגורים ופתיחת תיק בהוצל"פ.
 
לדברי אסף זוהר, ממובילי המאבק לנפגעי כבישי אגרה, שהתראיין עבור תכנית "הכול כלול" ברשת 13: "לקחו קטע כביש שהוא כביש שש המרכזי, הוסיפו לו 15 קילומטרים בחלק הצפוני שלו, ופירקו את זה לשתי מערכות גבייה. עכשיו איזה סיבה יש לך להיות מנוי על כביש שש המרכזי ולא על כביש שש צפון? אתה פשוט לא יודע שכביש שש צפון קיים". הספק החדש גם לא מודיע על המעבר מכביש שש אחד למשנהו.
יש משמעות רבה לעיקולי החשבון ופתיחת תיק הוצאה לפועל שמגיעים לאחר חוב של כמה שקלים בודדים, במיוחד סגירת חשבון ואי אפשרות להשתמש בו. גם בפתיחת תיק הוצאה לפועל יש פגיעה בנתוני אשראי שלך לצרכי הלוואות עתידיות מולה בנקים וכדומה או שידרשו שתשלמו יותר ריבית.
למרות תביעות יצוגיות רבות שנשלחו, וביקורות נגד המהלכים של כביש שש חוצה צפון שלא שולח חשבוניות בכלל או מתפיח את החובות בלי פרופורציות, למרות כל זאת - עדיין נמשך העוקץ ופתיחה ענקית של הוצאות לפועל לנהגים רבים.
נזכיר שגם כתבת חדשות 12, מעיין פרתי, חוותה זאת על בשרה שטענה שלא הגיעו חשבוניות כלל ושהגיעו הם תפחו במאות אחוזים: "ריבית של 400% עבור חודשיים לא לוקחים גם בשוק האפור. כמובן שאגיש ערר ואלחם בכל כוחי, גם בשביל מאות אנשים שכל "פשעם" היה שעלו על כביש 6 חוצה צפון".
תגובת חברת כביש 6 חוצה צפון: ״חברת 6 חוצה צפון איננה מעוניינת להגיע להליכים משפטיים עם לקוחותיה ואלו נדרשים רק במקרים קיצוניים. משלא צולחים כל ניסיונות הגבייה בדרכים שנקבעו מראש בהסכם, נדרשת החברה לפתוח תיק הוצאה לפועל, כחוק. יודגש כי אחוז התיקים שנפתחו בהוצאה לפועל נמוך משמעותית ביחס לאחוז הנוסעים המשלמים כנדרש.
חברת 6 חוצה צפון שבה ומפצירה בנוסעים בכביש - הירשמו עוד היום כמנויים באתר כביש 6 חוצה צפון - מדובר בהליך קצר, פשוט והכי חשוב - ללא דמי מינוי, משלמים רק מתי שנוסעים, ללא כל טרחה או מאמץ.״
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    עוקץ !! 400 % ריבית בחוב של חודשיים
    רן 07/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא אסע יותר בכביש 6 חוצה צפון ללא קבלת חשבון לדואר
    סגור
  • 3.
    עוקץ
    עידן סבח 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ממשלה ארורה נותנת יד כי הם מרוויחים ומנפחים לעצמם את השכר על ידי העוקץ הארור הזה והעורכי דין שנהנים משכררר מנופח על חשבון אזרחים !!! צריכים להתביישש בעצמם
    סגור
  • 2.
    לשרה קוראים מירב מיכאלי והיא האשמה היחידה
    מודאג 10/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא יודעת על זה ומאפשרת להם להמשיך. אחכ השמאל בוכה שגנבו לו את המדינה, לא גנבו לכם כלום, אתם פשוט מנותקים, תחזרו לחורים שלכם
    סגור
  • 1.
    איפה החבר כנסת או שר שירים את הנושא הזה לתקן מייד .
    מאיר 10/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אולי צריך להחליף ממשלה בשביל דבר כזה . או שבית המשפט העליון יוציא תקדים ....
    סגור
  • זה קורה תחת מירב מיכאלי, הצבעתי לה בעבר, זאת היתה טעות
    מודאג 10/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בבחירות הקרובות אצביע נגדה
    סגור