רכב

נוסעים בכביש 6? בקרוב תשלמו על זה יותר

תקועים בפקקים בכביש 6? זה לא ימנע מכם לשלם יותר. זכיין כביש 6 הודיע כי  החל מיום שבת תתייקר הנסיעה בכביש האגרה שחוצה את ישראל בשיעור שבין 3.1% ל-3.4%. המחירים המעודכנים בפנים
מערכת ice | 
כביש 6 (צילום ענת חרמוני פלאש90)
כביש 6 נבנה כדי להקל על הפקקים בדרך לצפון וחזרה, אך בפועל, בשנים האחרונות גם אחד מכבישי האגרה היחידים בישראל, שאמור לצמצם את הפקקים, לא בדיוק מקל והעומסים בו רק הולכים וגדלים
למרות זאת, זה לא הפריע מזכיין כביש 6 להודיע הבוקר (חמישי) כי החל מיום שבת תתייקר הנסיעה בכביש האגרה שחוצה את ישראל בשיעור שבין 3.1% ל-3.4%. ההתייקרות נובעת מעדכון מחירים שנעשה פעם בחצי שנה בהתאם למדד המחירים לצרכן.
 
המחירים החדשים שיעודכנו מחדש בשבת יעלו את הנסיעה בכביש המרכזי מ-3.69 שקלים,  ל-3.83 שקלים. בקע 18 של הכביש יעודכנו כמובן גם המחירים, כאשר במקום 5.45 שקלים שאתם משלמים על נסיעה שם היום, תאלצו לשלם 5.62 שקלים.
בכביש 6 ישנו מנגנון נוסף שנועד להגן על הנוסעים, והוא בודק את גודש הרכבים על הכביש ובהתאם עשוי להוריד את המחיר ולהיטיב עם הצרכן, אולם למרות העומס הרב בכביש 6 מנגנון הגודש מתעדכן רק אחת ל-3 שנים. בשנת 2021 היו כ-3.2 מיליון מנויים רשומים בכביש 6 מרכז.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה