כסף וצרכנות

הסיבה שצעצועי מקדונלד'ס נמכרים באלפי דולרים

לטירוף הזה מקדונלד'ס לא ציפתה: מהדורה מוגבלת של ארוחת Happy Meal למבוגרים יצרה עמה שוק יוקרתי של מכירת הצעצועים. צעצועים נמכרים באלפי דולרים ואף מוכר אחד אופטימי במיוחד דרש 300 אלף דולר עבור הצעצועים שבידיו
מערכת ice |  3
מקדונלד'ס (צילום shutterstock)
לאחרונה רשת ההמבורגרים מקדונלד'ס הוציאה גרסת מבוגרים ל- Happy Meal (ארוחת ילדים בישראל) אשר עוצבה מתוך מטרה ליצור נוסטלגיה אצל הלקוחות הוותיקים. במקום זאת, הם יצרו מלחמה של הצעות מחיר.
בסניפים רבים גרסת המבוגרים כבר הזלה והדבר גרם לכל מי שרצה להניח ידו בצעצועי הנוסטלגיה האלה צריך לחפשם אצל אלה המחזיקים בהם. כמו בכל דבר בימינו, מיד צצו להם יזמים אשר ניצלו את ההזדמנות ורכשו את הצעצועים הללו, וכעת מוכרים אותם בסכומים של אלפי דולרים ברחבי הרשת.
 
הצעצועים הם מסדרת The Cactus Planet Flea Market Box ומוכר אחד פרסם באיביי שלישיית צעצועים, שלא נפתחה, בסכום עצום של 300,000.95 דולר. "יימכר במהירות" – כך כתב בהודעתו המוכר לסיבה שהינו מוכר את הצעצועים בסכום של 6 ספרות. מוכר אחר ביקש סכום של 25 אלף דולר על צעצוע שלא נפתח וברוב חוצפתו ביקש שמי שיזכה ישלם גם את התשלום עבור המשלוח, 6.10 דולרים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מי שעלוב שישלם
    אחוקו 10/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין גבול לסכלות של אנשים
    סגור
  • 2.
    זה נמכר ככה כי לאנשים משועממים יש עודף כסף (ל"ת)
    צחקתי בקול 10/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מצחיק,זה בכלל לא תלוי בנו,בגלל שאנחנו מדינת יבוא
    בנגלי 10/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בגלל שאנחנו מדינת יבוא,אנחנו תלויים בדולר שלא מפסיקים להדפיס דולרים, לכן שלא יבלבל אכלנו אותה ,כמו בכל העולם, אין קשר בין שמאל לימין
    סגור