כסף וצרכנות

לקראת חג הקניות של נובמבר: כך תזמינו טיסה זולה לחורף

לקראת חג המבצעים של חודש נובמבר הגיע הזמן לבחון האם זו גם תקופה להזמין טיסה. אספנו לכם את הטיפים הטובים ביותר שיעזרו לכם לרכוש טיסה זולה - גם אם אין עליה הנחות
מערכת ice | 
טיסות בזול (צילום shutterstock)
למרות שהחגים ומועד החופשות "הרשמי" נמצא מאחורינו, זה ממש לא אומר שצריך להפסיק לטוס ודווקא להפך. חודש נובמבר, שהוא גם נחשב לחודש חג הקניות, מתקרב אלינו ועוד ימים ספורים יחלו הנחות ענק בכל רחבי העולם וכן כן גם אצל חברות התעופה. אבל, גם אם הטיסה שאתם רוצים לא תהיה בהנחה איגדנו לכם את הטיפים הכי טובים למציאת טיסה זולה  - לפי הטריקים של מנהל בכיר בגוגל.
אחת הדרכים החכמות והפופולריות ביותר להזמין טיסה כיום היא דרך חברות התעופה עצמן וזאת על מנת למנוע תקלות מול חברות התיירות השונות. אבל, על מנת לעשות זאת בחכמה רבים משתמשים בשירותיה של "גוגל טיסות" וכעת בעזרת גוגל נוכל ללמוד איך לחסוך אפילו יותר.
הטיפ הראשון והמוכר ביותר הוא אל תרכשו בדקה ה-90. על מנת למצוא את הטיסה הזולה ביותר יש לחפש לפחות כחודשיים-שלושה לפני כן. משמע, אם אתם רוצים לטוס באביב או אפילו בקיץ של 2023 הזמן לרכוש את הכרטיסים - הוא עכשיו. ככל שאנו מתקרבים למועד הטיסה הרצוי שלכם המקומות הפנויים במטוס נגמרים והמחירים עולים. 
לעיתים, אם בכל זאת תרצו לטוס דקה 90 תוכלו למצוא דיל זול, אך הרבה יותר קשה להתחייב לכך. 
טיפ חשוב נוסף הוא הבחירה ביום שבו תטוסו. בעוד שרבים מאמינים כי להזמין טיסה ביום שלישי יהפוך את הטיסה ליותר זולה - הדבר לא בדיוק נכון, אלא יותר מומלץ לטוס ביום שלישי ולא בסופ"ש (בו המחיר עולה) וזאת על פי מנהל בכיר בגוגל ג'יימס באיירס. 
 
לפני שנעבור לטיפים של הנחות נובמבר, נזכיר כי דרך חכמה מאד לקבל תמונה גדולה יותר של מתתי כדאי לטוס היא להשתמש בשירות של גוגל, המאפשר לנו לראות בפריסה מלאה מהם ימי הטיסה הזולים יותר ומתי המחיר של הכרטיס עולה. כמו כן, נזכור שחשוב לבצע השוואת מחירים בין חברת התעופה ולבין חברת התיירות שמציעה את אותה הטיסה, לצד תנאי הביטול של כל אחת.
כעת, נוסיף לטיפים אלו את המצבעים הקרבים של חודש נובמבר ונזכור כי בעיקר חברות התעופה יציעו מחירים נוחים ומשתלמים ועדיין יש לשים לב מהם תנאי הביטול והשינוי לטיסות שיהיו במבצע. כמו כן, נזכור כי כעת חברות תעופה שנמצאות בארץ פותחות מגוון יעדים חדשים כמו יפן ואירלנד ולכן ייתכן כי הן יצאו במחירי הרצה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה