כסף וצרכנות

חשבון החשמל מזנק, הבכירים במשק תוקפים: "החלטה אומללה"

נשיא התאחדות התעשיינים על העלאת תעריף החשמל פעם שנייה ברציפות בשנה אחת: ״החלטה אומללה של רשות החשמל, לא כך נלחמים ביוקר המחייה״
מערכת ice |  2
חברת החשמל (צילום shutterstock)
נשיא התאחדות התעשיינים ויו״ר נשיאות המעסיקים והעסקים, ד״ר רון תומר, הגיב על העלייה השנייה ברציפות בתעריף החשמל, ומסר תגובה קשה במיוחד על ההחלטה שהתקבלה היום (רביעי) ברשות החשמל.
תומר הסביר בין היתר כי": ״העלאת תעריף החשמל נעשתה מבלי שניתן לציבור הזכות לערער על ההנחות המוטעות שהובילו להעלאת  התעריף, במסגרת שימוע ציבורי מסודר. כמו כן העלאה זו בוצעה לאחר שברשות החשמל הבטיחו שלא להעלות את התעריף, ולאחר שראש הממשלה הנכנס הבטיח גם כן להקפיא את תעריף החשמל".
 
עוד המשיך: "אולם כפי שהציבור רואה לבד, אין קשר בין ההבטחות היפות לבין המציאות. למרות שהצענו פתרונות רבים למניעת העלאת התעריף, ברשות החשמל בחרו שוב להקפיץ את מחירי החשמל, הגבוהים גם כך".
לסיום טען: "העלאה זו מהווה פגיעה קשה בציבור ובעסקים בישראל, בתקופה קשה גם כך שבה כולנו סובלים מגל ההתייקרויות. החלטה אומללה של רשות החשמל, לא כך נלחמים ביוקר המחייה. אנו מקווים שהממשלה החדשה תעמוד בהבטחות ראש הממשלה הנכנס ותמצא דרך לבטל את עליית תעריף החשמל״.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זה קורה הרבה בישראל בגלל שהרבה מרכיבים בכלכלה הישראלית (ל"ת)
    אי 12/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    החלטה לא נבונה ולא אחראית בימים אלו !!!
    אשל 12/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דעתי, אצבע בעין של הציבור !!! מקבלי ההחלטות כשלו בתפקידם בנושא זה . כשלון שפוגע בציבור הישראלי פגיעה קשה.
    סגור