כסף וצרכנות

המס על המשקאות הממותקים יישאר? נשות ש"ס בפנייה מפתיעה

 יו״ר ש״ס אריה דרעי בוחן את ביטול הורדת המס על כלל המשקאות המתוקים והורדת המס רק ממשקאות דיאט, זאת לאחר פנייה של נשות ש״ס שלטענתן, המס על משקאות מתוקים מועיל לבריאות
מערכת ice | 
משקאות מתוקים (אילוסטרציה) (צילום נתי שוחט, פלאש 90)
הכתב הפוליטי של כאן 11, מיכאל שמש, דיווח הערב (שני) כי יו״ר ש״ס אריה דרעי בוחן את ביטול הורדת המס על כלל המשקאות המתוקים והורדת המס רק ממשקאות דיאט. דרעי שוקל את הנושא לאחר פנייה של נשות ש״ס שלטענתן, המס על משקאות מתוקים מועיל לבריאות ויש צורך בהורדת המס רק על משקאות דיאט. דרעי אמר בשיחות סגורות שיבחן מחדש את הנושא.
בתוך כך, אריה דרעי תקף הערב את שר האוצר לשעבר אביגדור ליברמן, על כך שהטיל בזמנו את המס על המשקאות הממותקים: "״המס שהטיל ליברמן על השתייה המתוקה לא נבע מדאגה לבריאות הציבור שלנו אלא ממטרה מכוונת לפגוע בו בכיס. הבטחנו לבטל את המס הזה וכך בכוונתנו לעשות. 
 
"עם זאת", הוסיף דרעי ורמז על כל שייתכן והמס אולי כן יישאר בסופו של דבר, "בשבועות האחרונים אני מקבל פניות רבות ממשפחות והורים רבים המביעים דאגה מהנזקים הרפואיים החמורים מצריכה מוגברת של השתייה המתוקה. בשל כך, במקביל להורדת המס, אני בוחן לקדם יוזמות הסברה ופעולות נוספות כדי לחדד את הנושא הבריאותי״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה