בארץ

אריה דרעי במתקפה על ליברמן: "הטיל מס בכוונה לפגוע באזרחים"

אריה דרעי תקף את שר האוצר לשעבר אביגדור ליברמן: "המס שהטיל ליברמן על השתייה המתוקה לא נבע מדאגה לבריאות הציבור שלנו אלא ממטרה מכוונת לפגוע בו בכיס. הבטחנו לבטל את המס הזה וכך בכוונתנו לעשות"
מערכת ice |  2
אריה דרעי (צילום יהונתן זינדל פלאש 90)
אריה דרעי, יו"ר ש"ס, שהודח לאחרונה מהכנסת, תקף היום (שני) בחריפות את שר האוצר לשעבר, ח"כ אביגדור ליברמן, וטען כי המס שהטיל על השתייה המתוקה היה רק כדי לפגוע בכיס של האזרחים בישראל.
אריה דרעי אמר: "המס שהטיל ליברמן על השתייה המתוקה לא נבע מדאגה לבריאות הציבור שלנו אלא ממטרה מכוונת לפגוע בו בכיס. הבטחנו לבטל את המס הזה וכך בכוונתנו לעשות". 
 
"עם זאת", הוסיף דרעי, "בשבועות האחרונים אני מקבל פניות רבות ממשפחות והורים רבים המביעים דאגה מהנזקים הרפואיים החמורים מצריכה מוגברת של השתייה המתוקה. בשל כך, במקביל להורדת המס, אני בוחן לקדם יוזמות הסברה ופעולות נוספות כדי לחדד את הנושא הבריאותי".
בנוסף, גם סגנית שר האוצר,  ח"כ מיכל וולדיגר תקפה את האופוזיציה: "‏האופוזיציה לא רואה את הדבשת של עצמה, הם דרסו אותנו במשך שנה כמו משאית סמי-טריילר. אנחנו לא נוקמים ולא נוטרים, באנו לתקן. חבריי מהשמאל, די להפחדות והשקרים. אחרי זה אתם מתפלאים שאנשים חוששים, מה חשבתם שיצא, קולה?"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דרעי אתה רציני.. עוף.
    שוש 02/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל מה שהעלתם, כל מה שגנבתם וכל השקרים וזה מה שיש לך להגיד.. תתאזנו כבר..
    סגור
  • 1.
    ש"ס
    איצקו 02/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מעלמו לנו מהחיים פרזיטים אוכלי חינם.
    סגור