כסף וצרכנות

מותג ההום סטייל מתרחב לקניון TLV וקניון G כפר סבא

מותג TAKEANAP מתרחב ומשיק שני סניפים חדשים בהשקעה כוללת של כחצי מיליון שקל. החנויות החדשות מתפרסות על שטח של כ-50 מ"ר כל אחת ומצטרפות לארבעת הסניפים הקיימים של הרשת
מערכת ice | 
קניון האופנה TLV בתל אביב (צילום שי סוויסה)
מותג ההום סטייל TAKE A NAP מתרחב ופותח בימים אלו שני סניפים חדשים לרשת המותג בישראל - בקניון TLV בתל אביב ומתחם קניון G כפר סבא, בהשקעה כוללת של כחצי מיליון שקל.
החנויות החדשות מתפרסות על שטח של כ-50 מ"ר כל אחת ומצטרפות ל-4 הסניפים הקיימים של הרשת ברחוב בזל בת"א, רח' שינקין ת"א, רמת השרון, סטודיו בית חירות. החנויות ממשיכות את הקו העיצובי של החברה ומבוססות על הערכים המובילים אותה - שימוש בחומרים טבעיים, קיימות, צבעוניות טבעית ואופנתית והכל מתוך כבוד ללקוח ולחומר.

הסניפים עוצבו על ידי אלון הריס, בוגר תקשורת חזותית ואדריכלות ועיצוב פנים, המביא פתרונות יצירתיים לחללים הקטנים המאפיינים את הרשת. בחללים מושקעת חשיבה רבה וכל סניף מאופיין במחלקה אחת המובלטת מהשנייה.
גל דרייבלט מנכ"לית ומייסדת TAKE A NAP: "המותג עשה כברת דרך בתחום הטקסטיל ונחשב לאיכותי ומוערך. אנו דואגים להתחדש ולהתפתח כל העת ונרגשים על השקת 2 הסניפים חדשים במוקדים מרכזיים".
מותג TAKE A NAP מציע מגוון רחב של מוצרי טקסטיל לבית, כלי זכוכית ומוצרי עיצוב. לקראת חג הפסח מוצעות הטבות ומבצעים על מגוון המוצרים. החברה הוקמה בשנת 2004 על ידי גל דרייבלט ומאמינה בחדשנות, איכות, טכנולוגיה מתקדמת ושמירה על איכות הסביבה. החברה בעלת אג'נדה אקולוגית ומייצרת הבדים במפעלים ברחבי הארץ ללא שימוש בחומרים שאינם מתכלים. כמו כן, המותג הינו טבעוני (ללא שימוש בנוצות).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה