כסף וצרכנות

קניוני עזריאלי מחלקת מתנה ללקוחות: זה מה שתקבלו בחינם

לרגל יום העצמאות ה-75 של מדינת ישראל קבוצת עזריאלי תחלק 25 אלף ערכות פיקניק רב פעמיות וידידותיות לסביבה במתנה בקניוני עזריאלי ברחבי הארץ
מערכת ice |  1
קניון עזריאלי (צילום shutterstock)
ביום העצמאות הקרב ובא, ייצאו מיליוני ישראלים לפארקים לחגוג 75 שנים למדינת ישראל. במטרה להעלות מודעות לנזק הסביבתי של הכמויות הבלתי נתפסות של ציוד הפלסטיק החד פעמי המצטבר, קבוצת עזריאלי יוצאת בקמפיין הקורא לצאת בחג ולבלות בטבע – וגם לשמור על ישראל נקייה.
במסגרת הקמפיין הקבוצה תחלק בחינם 25 אלף ערכות של ציוד לפיקניק רב פעמי, הכוללות מארז של: 3 צלחות אוכל, 3 כוסות, ערכת סכו"ם, תיק כותנה עם ידיות ושקיות אשפה. כדי לקבל את מארז הפיקניק כל מה שצריך לעשות זה להגיע לעמדות החלוקה בקניוני עזריאלי ברחבי הארץ בתאריכים 19-24.4 באפריל ולהציג את קוד הקופון מאפליקציית עזריאלי.
 
קבוצת עזריאלי יצרה שיתוף פעולה עם "החברה להגנת הטבע", בהמשך ישיר לתרומתה של הקבוצה עבור פרויקט "מרימים לישראל נקייה" של החברה. הקבוצה מחויבת ומכירה בצורך הממשי לשמירה על הסביבה ומאמינה כי ניהול עסקי, אחראי ואתי, הם אלו שיביאו לשינוי משמעותי לאורך זמן.
הקמפיין ילווה במידע ובהסברה על הפחתת השימוש בפלסטיק חד פעמי, ויתן כלים שימושיים לפיקניק ידידותי לסביבה. במהלך הושקעו כ-3 מיליון שקלים, הכולל קמפיין שיעלה בכלל המדיות, בפריסה רחבה: טלוויזיה, שילוט ארצי, דיגיטל ורשתות החברתיות.
המהלך יתוקשר באתר עזריאלי במקביל למתן המלצות למקומות מומלצים לפיקניק ברחבי הארץ, המלצות למשחקי טבע לכל המשפחה וטיפים לפיקניק בדגש על קיימות. נוסף על כך, יוכלו המשפחות לצלם סרטונים עם הפיקניק המקיים שעשו, לעלות ולתייג את החברה להגנת הטבע והזוכים יוכלו לזכות במגוון פרסים, בהם סופ"ש משפחתי באחד מבתי ספר שדה ברחבי הארץ, טיולים מודרכים לבחירה ועוד. במהלך יום העצמאות החברה להגנת הטבע תפרוס כ-10 עמדות הסברה באתרי טבע ברחבי הארץ כחלק מהפרויקט.
מקבוצת עזריאלי נמסר: "בשנים האחרונות קבוצת עזריאלי דוגלת ומקדמת תהליכים של אחריות סביבתית להקטנת ההשפעה על הסביבה באמצעות פרויקטים המפחיתים את טביעת הרגל האקולוגית בכלל מרחבי השהייה החווייתיים של הקבוצה. אנו נרגשים לצאת בשיתוף פעולה עם החברה להגנת הטבע, על מנת לשמור על ישראל נקייה ולהדהד את המסר הסביבתי שבו לכל אחד יש אחריות ויכולת להשפיע לטובה על העולם שבו אנו חיים. אנו מזמינים את הקהל הרחב להגיע, לאסוף מארז פיקניק ולשמור על הסביבה!".
מהלך זה הוא רק אחד מתוך מגוון פרויקטים שמובילה הקבוצה במטרה לצמצם את טביעת הרגל האקולוגית בכל נכסיה. בשנה האחרונה מקיימת הקבוצה מיזם חלוצי ורחב היקף בתחום הפחתת האשפה להטמנה. עם יציאת המיזם לדרך, הגדירה קבוצת עזריאלי יעד שאפתני לפיו האשפה הנשלחת להטמנה בנכסי הקבוצה תצומצם ב-50% עד 2025. בתום שנתיים, ניתן להגיד בסיפוק כי הקבוצה מתקדמת בצעדי ענק לקראת הגשמת היעד.
הפרויקט מתופעל בשיתוף עם מיזם "ירוק חברתי"- מיזם חברתי כלכלי המאפשר שילוב של אנשים עם מוגבלויות בשוק העבודה. כיום הפרויקט פועל ב-10 נכסים, קניונים ומשרדים, והקבוצה ממשיכה בהטמעת הפרויקט בכלל נכסיה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מתנת רשת עזריאלי
    חיפאית 04/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אזל מהמלאי זאת תגובתם
    סגור