כסף וצרכנות

משתמשי אפליקציות תשלומים? אפליקציית תשלום חדשה בדרך לסמארטפונים

מליו משיקה אפליקציית מובייל לתשלומים עסקיים (B2B), האפליקציה זמינה כעת להורדה בארה״ב בחנות האפליקציות של אפל ותושק בחודשים הקרובים בחנות של גוגל למכשירי אנדרואיד
מערכת ice |  2
תשלומים (צילום Pixabay)
מליו, הפלטפורמה המובילה לתשלומים עסקיים (B2B) לעסקים קטנים, מכריזה היום (שלישי) על השקת אפליקציית מובייל חדשה שתייעל את חוויית התשלומים. האפליקציה זמינה כעת להורדה בארה״ב בחנות האפליקציות של אפל ותושק בחודשים הקרובים בחנות של גוגל למכשירי אנדרואיד. 
בעוד שעסקים קטנים נאלצים לעתים קרובות להשתמש בשיטות תשלום מוגבלות ובזבזניות בזמן ובכסף, טכנולוגיית התשלומים של מליו מציעה פיתרון כולל, מהיר וחלק לשליחה וקבלה של תשלומים. האפליקציה החדשה, שמצטרפת לממשק הווב של מליו, תשדרג את חוויית המשתמש ותקל על עסקים קטנים לשפר את תזרים המזומנים שלהם, להימנע מקנסות ועלויות בשל תשלומים מאוחרים ולחסוך זמן יקר. 
 
השקת אפליקציית המובייל היא צעד משמעותי במסע של מליו לעזור לעסקים קטנים לשגשג דרך חידושים טכנולוגיים ושותפויות אסטרטגיות. בשבוע שעבר הודיעה על שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם ענקית המסחר האלקטרוני האמריקאית שופיפיי (Shopify).
״השקת אפליקציית המובייל של מליו היא עוד אבן דרך במסע שלנו לספק מוצר חדשני ברמת השירות הגבוהה ביותר לבעלי עסקים קטנים ברחבי ארה״ב,״ אמר מתן בר, מנכ״ל מליו ואחד ממייסדיה. ״אפליקציית המובייל שלנו תאפשר לעסקים קטנים לשלוח ולעקוב אחר תשלומים בקלות ומכל מקום, ותיתן להם יותר שליטה וגמישות.״  
אפליקציית המובייל של מליו תאפשר לבעלי עסקים קטנים לא רק לשלם לספקים ולנותני השירות שלהם באמצעות שיטת התשלום המועדפת עליהם אלא גם לסרוק חשבונות וחשבוניות, להוסיף פרטי קשר לרשימת הסוחרים שלהם ולאשר ולעקוב אחר תשלומים. האפליקציה תאפשר למשתמשי מליו לעקוב אחר המצב של כל תשלום ותציג במסך הבית שלה תזכורות על חשבונות שלא שולמו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קפה ב4
    Memelio 05/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש קפה ב4 לא לשכוח
    סגור
  • 1.
    לסלולרי, לא לפלאפון
    לירן 05/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פלאפון כיא אחת מחברות הסלולר בישראל, צריך לכתוב לטלפון הסלולרי שלכם
    סגור