כסף וצרכנות

הבלו פריידי בקניונים: פדיונות גבוהים, אלפים גודשים את החנויות

בקניון TLV בתל אביב נרשמה כמות גבוהה של מבקרים. אחד המבצעים מציע מתנה על כל קנייה מעל 599 שקל. בכניסה למרכז הקניות הידוע הוקם מיצג מרהיב של מגן דוד שעשוי מקורות עץ ששימשו כחלק מחממה חקלאית משנות החמישים
מערכת ice | 
בלו פריידי בקניון TLV (צילום טל איז'ק)
לצד המלחמה, העסקים בישראל ממשיכים לחזור לשגרה: הבוקר (שלישי) החל BLUE FRIDAY  בקניון TLV בתל אביב. כמות המבקרים שגדשה את חנויות הקניון הייתה גדולה משמעותית מהרגיל והחנויות מדווחות על פדיונות גבוהים.
בנוסף, נרשמה הצלחה מסחררת במספר המשתתפים במבצע הקניון במסגרתו על כל קנייה מעל 599 שקל, מקבלים מתנה ממגוון רחב של מתנות אותן מציע הקניון.
 
מותג האיפור KIKAS יוצא לראשונה מגבולות האונליין למכירה פיזית ומגיע לקניון TLV כחלק מיריד TLV MARKET שמתקיים בקניון בימים חמישי ושישי. הדוכן יציע 15% הנחה על כל המוצרים, כאשר 10% מכל מכירה ייתרמו לתושבי העוטף. 
קניון TLV הקים מיצג מרהיב של מגן דוד אותו בנה אמן ה-READYMADE לובקה. המיצג של מגן הדוד עשוי מקורות עץ ששימשו כחלק מחממה חקלאית משנות החמישים. לובקה, אמן ה-READYMADE בנה את הסמל היהודי בעל 12 משולשים זהים המייצגים את 12 השבטים. המגן דוד ממוקם בכניסה לקניון מרחוב החשמונאים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה