כסף וצרכנות

ויסוצקי בבשורה רעה ללקוחות: בכמה יזנקו מחירי התה בישראל?

עליות המחירים בישראל נמשכות: ברת ויסוצקי, שמחזיקה במונופול על שוק התה בישראל, מצטרפת למגמה ומעלה מחירים של כשליש ממוצריה בכ-8%
מערכת ice | 
כוס תה
על רקע גל עליות המחירים הקיצוני בישראל לאחרונה, גם חברת ויסוצקי, שמחזיקה במונופול על שוק התה בישראל, מצטרפת למגמה ומעלה מחירים של כשליש ממוצרי החברה בכ-8%. כך פורסם היום (חמישי) ב"כלכליסט".
על פי הדיווח, המוצרים שמחיריהם יעלו הם: חליטות הצמחים ותה מסוג צ'אי. על פי טענת החברה, עליות המחירים הנוכחיות מגיעות בעקבות עלייה משמעותית במחירי חומרי גלם, אריזה ותשומות ייצור. כמו כן, בחברה טוענים כי עליות המחירים הללו לא מפצות באופן מלא על עליות המחירים עמם נאלצת החברה להתמודד בעצמה. עליות המחירים הנוכחיות ייכנסו לתוקפן בעוד כחודש וחצי.
 
כזכור, ויסוצקי היא ממש לא האחרונה להעלות מחירים בתקופה זו. רק השבוע הודיעה חברת שטראוס כי בעקבות עלייה של עשרות אחוזים במחירי חומרי הגלם בשנה האחרונה, וביניהם חמאת ועיסת קקאו (+88%), טחינה (+30%), סוכר ושמן זית (+60%), שהיקף ההשפעה שלה מוערך ביותר מ-100 מיליון שקלים במונחים שנתיים, החברה תבצע עדכון מחיר לקמעונאים בשיעור ממוצע של כ-1.7%. 
עדכון המחיר יבוצע כאמור רק בכ-25% מהמוצרים, שעלות ייצורם התייקרה. החברה לא מעדכנת נכון לרגע זה את המחיר בכ-75% מהמוצרים, וביניהם: מוצרי המחלבה, הקפה הטורקי, הקפסולות, קפה נמס, דבש יד מרדכי, סלטי הירקות הטריים, מוצרי "טעם הטבע" ואחרים. 
עדכון המחיר לקמעונאים ייכנס לתוקף בתאריך 1/2/2024. המוצרים שעדכון המחירים יחול עליהם הם, בין היתר, בחלק ממוצרי הממתקים, המלוחים, החומוס, שמן זית יד מרדכי, שוקולית ונוספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה