כסף וצרכנות

סונוביה וקרינג הצרפתית ישיקו בקרוב את הג'ינס האקולוגי הראשון

לראשונה, התקינה חברת סונוביה את הטכנולוגיה שפיתחה על קו הייצור התעשייתי של ענקית היוקרה הצרפתית קרינג, הבעלים של המותגים גוצ'י וסאן לורן. המטרה היא השקת הג'ינס האקולוגי הראשון. מניית סונוביה זינקה ב-76% ברבעון האחרון

מערכת ice | 
ג'ינסים (צילום freepik)
תאגיד Kering הינו בית מותגי על צרפתי בעל מחזור מכירות שנתי בהיקף של כ- 20 מיליארד אירו. קרינג שותפה במימון הפרויקט המשותף עם סונוביה, בשל הפחתת הזיהום בסביבה רגולטורית מחמירה וכן, לאור החיסכון האפשרי בתהליכי הייצור.
שותף נוסף הוא חברת Pure Denim האיטלקית הצובעת את בדי הג'ינס למותגים המובילים בעולם. שוק צבעני האינדיגו לתעשיית הג'ינס מוערך ב-1.5 מיליארד דולר בשנה. 
המעבר לייצור התעשייתי יתבצע לאחר תקופת הרצה קצרה. ההערכה היא שחשיפת הטכנולוגיה של סונוביה, תביא למכירות של הטכנולוגיה החדשנית ליצרני ג'ינס נוספים וכי סונוביה תהפוך לספקית מובילה של פתרונות ירוקים לתעשיית האופנה.
"הטכנולוגיה של סונוביה תחולל מהפיכה בתעשיית האופנה בדיוק כמו המעבר מדפוס מסורתי לדפוס דיגיטלי", אומר  מנכ"ל סונוביה, שאול גליקסברג. "לשינוי תהיה השפעה לא רק על הסביבה, אלא גם בחיסכון בעלויות הייצור".
 
"שיטת הצביעה וצבע האינדיגו שפיתחה חברת סונוביה מהווים תהליך מהפכני בקנה מידה עולמי בתעשיית הטקסטיל שיוביל להפחתה משמעותית בעלויות הייצור של בדי ג׳ינס ובמקביל הפחתה משמעותית בזיהומים סביבתיים שמלווים היום את תהליכי יצור בדי ג׳ינס שנפוצים בכל העולם", הוסיף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה