תוכן שיווקי

למה כולם כל כך ממליצים על סלון פינתי העיצוב אישי

תוכן מקודם |
arena (צילום יח"צ)
יש הרבה דרכים לעצב את הבית, ובמגוון רחב של סגנונות - בהם ניתן לבחור בין השאר סוגי ריהוט ספציפיים, אופי מיוחד למשחקי התאורה, לדון בשאלות על עיצוב חלל ועוד ועוד. אך יש המלצה אחת שחוזרת על עצמה שוב ושוב כאשר מדברים על עיצוב חדר אורחים ופינות ישיבה בבית, והוא סלון פינתי. למה הוא בעצם כל כך מומלץ, ומדוע יותר ויותר אנשים ומשפחות בוחרים בו? ובכן, יש לכך כמה סיבות מצוינות.
פינוק לפני הכל
לא משנה אם הסלון שלכם מיועד לאירוח רשמי או שאתם משפחה שמבלה את מרבית זמנה בסלון בלי טקסיות רבה מדי - האפשרות לפינוק תדבר תמיד לכולם, ובזכות סגנונות עיצוב אקלקטיים כמו שיש היום - במיוחד בחנויות נבחרות מחו"ל או יצרניות בוטיק ישראליות כמו רהיטי ארנה מעצבים בתל אביב, ניתן לשלב בקלות בין אותה אווירה "קוזית" וחמימה עם עיצוב נקי מסודר. גם אורחים חשובים וגם ילדים, כולם אוהבים להתפנק בישיבה על ספות עמוקות ונוחות, ולכן סלון פינתי הוא התשובה האולטימטיבית כמעט לכל מקרה וצורך בעיצוב הסלון שלכם. 
הפרדה בין החללים
היום, יותר מאי פעם, ההפרדה בין חללי הבית השונים - ובפרט הסלון והמטבח - הפכה לנזילה הרבה יותר, ולמעשה היא הפכה למרחב אחד ופתוח, הכולל את הכל יחד. עם זאת, ואולי אף בשל כך, יש צורך בהבחנה מסוג אחר בין אותם שני החללים, כך שיהיה ברור איזה שטח במרחב מיועד לאיזה צורך. סלון פינתי הוא המענה המושלם לכך, מאחר ועיצובו מאפשר לו מצד אחד נוכחות רבה מאד בשל גודל הספה, אך יחד עם זאת גם חלוקה ברורה של המתחם - וזאת בשל צורתה הייחודית של ספת הסלון הפינתי. כך, גם ילדים וגם מבוגרים יכולים להבין באופן אינטואיטיבי ומידיי את הגבולות הבלתי נראים של כל אזור בחדר, וגם לנהוג באופן שונה בכל אחד מהם בהתאמה, מבלי שיהיה צורך להשקיע בכך כל מאמץ נוסף.
פונקציונליות
אל לכם לטעות, אותה הפרדה בין שני סוגי המרחבים הללו אינה רק ענין של אווירה או תכנון מדויק, אלא יש לה גם הכרח פונקציונלי בהרבה מהמקרים: כך למשל, הילדים יכולים לשחק באותו אזור באין מפריע (ומבלי להפריע לאחרים) בזכות אותה הפרדה, ובהתאמה ניתן גם לעשות בדיוק את ההיפך: לשבת עם המבוגרים בסלון, וכך לגרום לילדים להבין שהפעם פינה זו אינה מוקצית להם. 
תגיות עיצוב
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה