תוכן שיווקי

טיול חברה או אירוע בחוף הים?

תוכן מקודם |
אייס 212 (צילום ויקטור לוי)
את השאלה הזו שואלות ושואלים את עצמם מנהלי הרווחה, מיד לאחר שסיימו עם אירועי פורים, והכוונה היא כמובן איזו פעילות קיץ הם יפיקו השנה לעובדים. בכל חברה קוראים לפעילות בשם קצת שונה, בחברות מסוימות 'טיול חברה', באחרות 'יום גיבוש' או 'יום כיף' אבל המכנה המשותף ברור – יום או יומיים מחוץ למזגן לטובת פעילויות מהנות, מגבשות ושוברות שגרה – אלו הם כמובן אירועי הקיץ!
הפעילות מתקיימת ממש בתחילת עונת הקיץ – בחודשים מאי או יוני, בעוד שחלק מהחברות מעדיפות דווקא לסגור את הקיץ עם אירוע מפנק בחוף הים או על שפת הבריכה.
אז מהם היתרונות והחסרות של כל אחת מהאפשרויות?
אירוע בחוף ים
במידה ובחרנו לפנק את העובדים באירוע חוף, נקיים אותו בהכרח בשעות היום, מכיוון שעל פי תנאי הביטוח, לאחר סיום שעות פעילות שרותי ההצלה אסור להישאר בחוף הים.
הנה מספר רעיונות לפעילויות מנצחות לשילוב באירוע חוף:
  • פעילויות ימית - קיאקים, גלשי סאפ, סירות קאטמרן, מתקנים מתנפחים במים, מגלשות חוף לתוך המים וכמובן ספורט ימי ממונע – סירות טורנדו, אופני ים, בננות, אבובים וכד'.
  • פעילויות חוף - סדנאות יצירה, הפעלות, מתחם מטפלים, שיאצו, יוגה, מתחמי ריקוד ותנועה ועוד ועוד
  • עיצוב האירוע - לחוף הים יש את הקסם שלו ובדרך כלל מספיקות נגיעות עיצוב קטנות ויחסית לא יקרות בכדי לסגור את העניין הזה.
  • ריהוט - כאן המבחר גדול משמעותית ומתחיל בכסאות פלסטיק נמוכים (כסאות בריכה), מחצלות, כריות ופופים, פוטונים, פינות ישיבה גבוהות מעץ, ערסלים, מיטות שיזוף, משטחי רביצה, מיטות אפריון ועוד..
 
אירוע בבריכה
אירוע יום או ערב, או לחילופין למי שאוהב שילוב - אירוע צהרים שגולש לתוך שעות החשכה
באירוע כזה פעילויות המים הן ספורטיביות יותר – כדורעף וכדורסל במים, מתקנים מתנפחים אתגריים (כגון וואיפאאוט) מזרני ציפה, איסוף טבעות מקרקעית הבריכה ועוד
על שפת הבריכה ניתן לקיים תחרויות ספורטיות, וכן פעילויות נוספות בדומה לאירועי חוף
בסעיף התקציב לאירוע בריכה תצטרכו לשריין נתח משמעותי יותר, שכן עיצוב שטח הבריכה בדרך כלל יעלה יותר מעיצוב אירוע בחוף הים, בהשוואה לכמות זהה של אורחים, כתלות במצב הבריכה והשטחים הסובבים אותה.
ריהוט - בדיוק כמו אירוע בחוף.
טיול חברה
כמובן שאין לי כוונה לסקור את כל האפשרויות השונות ומגוון האזורים הגאוגרפיים בהם ניתן לקיים טיול שכזה אך אגע פה בכמה אפשרויות שונות.
האפשרות הראשונה היא טיול חד יומי קצר או ארוך - בדרך כלל נתחיל את היום בפעילות אינטנסיבית יותר שמצריכה עירנות/פיזיות ושיתוף פעולה של העובדים. לאחר ארוחת צהרים נקיים פעילות קלילה יותר. ניתן לסיים את היום בשעות אחהצ המוקדמות או להמשיך לפעילות ערב מגבשת/הופעה/מסיבה. חלק מימי הטיול יתחילו בשעות הצהרים וימשכו עמוק לתוך הלילה.
טיול שכולל לילה/לינה
כאן האפשרויות קצת מסתבכות.. ניתן לקיים Over Night קלאסי הכולל לינה במלון או לינת שטח, בשילוב של פעילויות, או לחלופין טיולי לילה לבן לאור ירח מלא ומסיבות מדבר.
אופציה נוספת לטיול חברה, שלאחרונה תופסת תאוצה בקרב חברות רבות היא טיולי חברה בחו"ל – איי יוון, גאורגיה, ספרד, מזרח אירופה וגם תאילנד ומקסיקו 😊
כותב המאמר הוא מוני אזולאי - בעלים ומנכ"ל איוונטיקו אירועיםחברה להפקת אירועים עסקיים, בעל ניסיון של 16 שנה בהפקת אירועים, כנסים ונופשים בארץ ובעולם לחברות המובילות במשק
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה