תוכן שיווקי

לטייל ולישון: איך באמת בוחרים מלון לחופשה הבאה?

תוכן מקודם |
בית מלון (צילום מלונות מטיילים)
בשיתוף רשת מלונות מטיילים
החלטתם לצאת לחופשה בצפון, ואין ספק שצפויה לכם הרפתקה מרתקת ויפה במיוחד. עם זאת, רגע לפני שאתם אורזים תיק ויוצאים למסע, חשוב לכם לדעת איפה תישנו ומה בדיוק עומד לקרות במהלך סוף השבוע. לדילמה הזו יש פתרון והוא אפילו די פשוט: בחרו לעצמכם מלון שנמצא לא רחוק ממסלולי הטיול היפים ביותר ומהאטרקציות המלהיבות מכולן. כך תנצלו כל דקה בצורה טובה ויעילה הרבה יותר, ויש לנו גם כמה רעיונות פרקטיים בשבילכם.
לינה בקיבוץ אילון – למטיילים בפארק גורן
בגליל המערבי נמצא פארק גורן, יער טבעי יפהפה עם צמחיה עשירה ושבילי הליכה להנאת המטיילים. שטחו של הפארק עצום (2,000 דונם) וממנו אפשר להגיע בקלות לשמורת נחל כזיב, לעין טמיר וכן למבצר המונפורט. כאן אפשר לבלות יום שלם, לתכנן פיקניק עם כל המשפחה, ליהנות מהנופים המיוחדים ולצאת להליכה באחד המסלולים שמתאימים בדיוק לכם. אם תשלבו גם לינה במלון מטיילים אילון (בקיבוץ אילון) תחסכו לעצמכם המון זמן על נסיעות, ובקיבוץ עצמו יחכו לכם עוד המון אטרקציות נהדרות, לרבות פינת חי, חנויות בוטיק, סדנאות יצירה וגם בריכה הפעילה במהלך חודשי הקיץ.
לינה בקיבוץ דפנה – למטיילים בנחל דן
אחד המסלולים היפים והמיוחדים בצפון הוא "המחלק", מתקן בטון שמחלק למעשה את מימי נחל הדן. מי שיבחר ללון במלון מטיילים ארץ דפנה יוכל להגיע אל המסלול בקלות ואף בהליכה קצרה, וכך תוכלו ליהנות מהמים הצוננים והנעימים בימי הקיץ החמים. בקרב המלון בקיבוץ דפנה יש עוד לא מעט אטרקציות אחרות ומסלולי טיול, וכך אפשר לצאת למסע אופניים לאורך נחל שניר או הבניאס, להצטרף לסדנת שוקולד במוזיאון השוקולד או להישאר במלון ולהיכנס לבריכה המוקפת עצי נוי ופרי.
לינה בגשר הזיו – למטיילים בנהריה ובראש הנקרה
קיבוץ גשר הזיו הוא קיבוץ שכיף להגיע אליו, ובקצה, בסמוך לחורשת האקליפטוסים, נמצא גם מלון מטיילים שמבטיח לכם גישה נהדרת לכמה יעדים מרכזיים. מכאן תוכלו להגיע אל נהריה בתוך דקות בודדות בלבד, ומכאן הגישה נוחה גם למטיילים בראש הנקרה ולמי שמתכנן מסלול הליכה בנחל כזיב או בעכו העתיקה. זהו אחד האזורים היפים בצפון, והבחירה במלון מטיילים גשר הזיו בקרבת אטרקציות ומסלולי טיול היא בחירה שמבטיחה לכם חופשה עשירה ומגוונת מאוד, שבה אתם לא מבזבזים זמן יקר על נסיעות אלא מנצלים היטב כל רגע.
לינה בסמוך לשדה נחמיה – למטיילים בעמק החולה
הטוב שמחכה לכם בעמק החולה שונה מכל מה שאתם מכירים באזורים אחרים בישראל. הנחלים, הצמחייה העשירה והפינות המוצלות שבהן תוכלו לעצור להתרעננות, וגם פלגי המים והנופים המשגעים, כל אלה הופכים את האזור ליעד אטרקטיבי מבחינת המטיילים. בין אם אתם בכושר מצוין ובין אם לא, יש כאן מסלולים שיכולים להתאים לכולם, וגם לזאטוטים כמובן. מאחר ואת היום הזה תסיימו עייפים (אך מרוצים מאוד), לינה בווילג' -מלון מטיילים על הירדן היא פתרון אידאלי. ארוחת בוקר משובחת תעזור לכם לפתוח את היום, וכשתרצו לנוח אחרי עוד מסלול מפרך תוכלו ליהנות מג'קוזי מפנק או מבריכת שחייה שמתאימה גם לקטנטנים.
מחפשים מלונות בצפון במיקום מרכזי בסמוך למסלולי טיולים ואטרקציות? רשת מלונות מטיילים מציעה נופש בצפון כולל לינה, הכוונה למטיילים בגליל וטיול לשבת לאורחי המלון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה