קריפטו

ביטקוין חוזר לרדת, את'ריום עדיין ירוק: הקריפטו השבועי

השבוע הזה התחיל חלש אצל כל המטבעות, והבשורה הטובה היא שכמעט כולם סיימו אותו בנקודה גבוהה מזו שפתחו בה, אבל העליות שראינו בימים האחרונים לא ממשיכות לסוף השבוע
מערכת ice | 
קריפטו בירידה (צילום vecteezy)
ביטקוין פתח את השבוע חלש וצנח מתחת לשווי של 40 אלף דולר. במשך כמה ימים הוא דשדש השבוע, ואפילו הגיע לשפל של 37 אלף דולר, אבל ביומיים האחרונים כבר ראינו עליות מדודות שהביאו את המטבע לסכם שבוע במקום גבוה יותר מהמקום שבו הוא התחיל, ומצד שני, עדיין מדובר ביום אדום למטבע ושווי השוק שלו עומד על 760 מיליארד דולר.
את'ריום רושם השבוע זינוק מדהים והגרף שלו לחלוטין מתאר את הקפיצה שהיתה כאן החל מאמצע השבוע. גם במקרה של את'ריום השבע התחיל חלש וערך המטבע אף כמעט נגע ב-25 אלף דולר ליחידה. אבל לקראת סוף השבוע השוק כולו התאושש והאת'ריום רשם עליות מרשימות והוא מסכם את השבוע בשווי של 2,805 אלף דולר, אחרי פתיחה של 2,600 אלף דולר בתחילת השבוע ושווי השוק שלו עומד על  336 מיליארד דולר.
קרדאנו רשם השבוע מגמה דומה לזו של ביטקוין ואת'ריום אבל לא המשיך את מגמת הצמיחה בימים האחרונים ומאתמול חזר לצנוח. נקודת הפתיחה של השבוע הזה עדיין נמוכה יותר מנקודת הסיום אך מדובר כאן על עשיריות הסנט. מחירו של קרדאנו עומד היום על 0.82 דולר ושווי השוק שלו כמעט 28 מיליארד דולר.
ריפל פתח שבוע בשפל ככה שהסגירה אמנם טובה יחסית, אבל מדובר ביום אדום של המטבע שכבר נגע השבוע בשוו של 85 סנט, אך מסכם אותו בשווי של 77 סנט בלבד אחרי שרשם עליות קלות בימים האחרונים.
 
גם דוג'קוין סוגר את השבוע באדום אחרי עליות וירידות במובן הפשוט של המילה למרות שאצל דוג'קוין זה מתבטא בסכומים אפסיים. את השבוע פתח דוג'קוין בשווי של 0.117 דולר, והוא מסכם אותו בשווי של 0.114 דולר, עם שווי שוק של 15 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה