קריפטו

הקריפטו היומי: זה המטבע שצנח וירד בטבלה

המטבעות המרכזיים רשמו סוף שבוע קשה, עם ירידות שמקרבות אותם לערכים הנמוכים ביותר שלהם מתחילת השנה. מי המטבע שצנח יותר מהאחרים, ומי דווקא עלה?
מערכת ice | 
קריפטו (צילום freepik)
מטבעות הקריפטו מסיימים סוף שבוע קשה, בו נמשכו הירידות בשערים שלהם שאיפייני את הימים האחרונים והביאו אותם לנקודות נמוכות כפי שלא ראו כבר מספר חודשים.
ביטקוין, המטבע הגדול והוותיק בשוק, אמנם ירד בשבת בפחות מחצי אחוז, אך יחד עם הירידות של הימים הקודמים הוא מתקרב לשער הנמוך ביותר שלו מתחילת השנה – שבוע לפני סוף פברואר, כלומר לפני כחודשיים וחצי. מחירו כעת פחות מ-36,000 דולר למטבע ושווי השוק שלו עומד על פחות מ-700 מיליארד דולר.
את'ריום גם הוא אמנם ירד בכשליש אחוז בלבד בשבת, אך מתקרב לשפל הקודם שלו מלפני כמעט חודשיים, באמצע מרץ, עם מחיר של פחות מ-2,700 דולר למטבע ושווי שוק של פחות מ-325 מיליארד דולר.
ביננס קוין רשם ירידה יומית של יותר מאחוז שלם, שגם היא מביאה אותו לערך הנמוך ביותר שלו מאז אמצע מרץ – 377 דולר למטבע ושווי שוק כולל של 63.4 מיליארד דולר.
ריפל חוזר למקום השישי – לא בזכות עלייה שלו, אלא בשל העובדה שסולאנה ירד בשיעורים חדים יותר בימים האחרונים. הירידה של ריפל בשבת עמדה על כחמישית האחוז למחיר של 60 סנט למטבע ושווי שוק של כ-28.8 מיליארד דולר.
סולאנה, כאמור, ירד בשיעור גבוה יותר – 0.7% בשבת, ו-13.3% בשבוע האחרון, למחיר של 81.60 דולר למטבע ושווי שוק של 27.33 מיליארד דולר.
 
קרדאנו ירד השבת ב-1.2% למחיר של 78 סנט ושווי שוק של 26.27 מיליארד דולר.
טרה, שרק לפני מספר שבועות כבר היה על גבול החמישייה הפותחת, קורס למקום התשיעי, מעל המטבע צמוד-הדולר של עצמו (TerraUSD), עם ירידה יומית של 8.9% ושבועית של 13.9% למחיר של 73.23 דולר למטבע ושווי שוק של 25 מיליארד דולר בלבד.
ואילו דוג'קוין דווקא עלה בשבת בכמעט 2.5%, אם כי הוא עדיין בקושי מעל רף 13 הסנט למטבע ושווי השוק שלו עומד על כ-17 ורבע מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה