קריפטו

ביטקוין ואת'ריום קורסים: כמה איבדו בשעות האחרונות?

אתמול סימנו המטבעות מגמת ירידה ראשונית לשבוע הזה, ועדיין שמרו על יציבות שבועית, אך בלילה שני המטבעות החזקים צנחו בתוך שעה ואיבדו מיליארדים משווי השוק שלהם
מערכת ice | 
מדדי קריפטו (צילום unsplash)
ביטקוין, המטבע הוותיק והגדול בשוק, פתח אתמול שבוע אדום אך רשם ירידה בשיעור של אחוזים בודדים, והתייצב על 30,000 עגול. שווי השוק הכולל שלו ירד גם הוא בכשני מיליון דולר, והוא עמד על 571 מיליארד דולר.
אלא שהבוקר התעורר המטבע למגמת ירידה חדה אחרי שאיבד 5.5% מערכו. לאורך הלילה שמר ביטקוין על יציבות סביב מחיר של 31 אלף למטבע, ואילו לפנות בוקר לפי שעון ישראל, חלה צניחה במחיר שהגיע עד לסף של 29 אלף דולר ליחידת מטבע. שווי השוק של ביטקוין עומד הבוקר על 563 מיליארד דולר, ומשקף איבוד של שמונה מיליארד דולר מהיקף השווי שנרשם אתמול.

את'ריום רשם מגמה דומה לזו של ביטקוין ב-24 השעות האחרונות. המטבע השני בגודלו, שאמור להתאחד בקרוב עם רשת שתהפוך אותו למטבע הקריפטו הגדול ביותר שכרייתו מבוססת על שיטה חסכונית יותר בחשמל, רשם גם הוא ירידה קלה, שהעמידה אותו על מחיר שנע בין 1,818 ל-1900 דולר למטבע לאורך יום האתמול, ושווי שוק כולל של 220 מיליארד דולר.
 
במהלך הלילה צנח את'ריום בשיעור של 6.7%, בסדר זמן דומה לזמן ההתרסקות של ביטקוין, והגיע עד למחיר של 1,700 דולר למטבע. במהלך הבוקר שני הגרפים החלו להרים מעט ערכים אך לא באופן מהותי לעומת ההתרסקות שקרתה בתוך זמן קצר. כעת, שווי השוק של את'ריום  עומד על 212 מיליארד דולר ומאבד, באופן דומה לביטקוין, שמונה מיליארד דולרים משוויו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה