קריפטו

פייפאל במהפכת קריפטו: תאפשר תשלום במטבעות דיגיטליים

פייפאל במהפכת הקריפטו: פלטפורמת התשלומים הגלובלית משיקה תכונה חדשה, המאפשרת החלפת נכסים דיגיטליים עם ארנקים חיצוניים וכן עם משפחה וחברים, ללא עמלות. בין המטבעות הנתמכים: ביטקוין, את'ריום, ביטקוין קאש ולייטקוין. התכונה זמינה בשלב ראשון עבור משתמשים נבחרים בארה"ב
מערכת ice | 
ביטקוין, פייפאל (צילום pixabay)
אז איך תשלמו? פלטפורמת התשלומים העולמית המובילה, פייפאל (PayPal) הודיעה השבוע כי שירותיה תומכים לראשונה בתכונה החלוצית שרבים חיכו לה: העברה מקורית של נכסים דיגיטליים בין פייפאל לבין בורסות וארנקים חיצוניים, וכן אפשרות לשלוח דרך הפלטפורמה קריפטו למשפחה וחברים, ללא עמלות או חיובי רשת לשליחה או קבלה. בין סוגי המטבעות הנתמכים: ביטקוין, את'ריום, ביטקוין קאש ולייטקוין.
 
התכונה כבר זמינה למשתמשים (מיום שלישי השבוע), אך על פי ההודעה לעיתונות, בשלב ראשון האפשרות פתוחה למשתמשים נבחרים בארה"ב, ובשבועות הקרובים ותושק לכל הלקוחות הזכאים בארה"ב. פייפאל היא החברה הראשונה שקיבלה רישיון, ויישמה את האפשרות של העברת תשלומים של נכסי ומטבעות קריפטו.
 
"אנו נרגשים לחבר את לקוחות פייפאל לארנקים, מרכזיות ואפליקציות אחרות, ואנו נמשיך להפיץ תכונות, מוצרים ושירותי קריפטו נוספים בחודשים הבאים. אנו מצפים לשמוע משוב נוסף של לקוחות וקהילתיות בזמן שאנו משפרים את יכולות המטבעות הדיגיטליים שלנו", מסר חוסה פרננדס דה פונטה, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי של בלוקצ'יין, קריפטו ומטבעות דיגיטליים בפייפאל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה