קריפטו

בעקבות צניחת הקריפטו: צלזיוס מפטרת מאות עובדים

צלזיוס, פלטפורמת ההלוואות בקריפטו, ממשיכה בהתרסקות שלה ופיטרה 150 מהעובדים שלה ברחבי העולם, כולל בישראל: "אנו ממוקדים ופועלים במהירות האפשרית לייצוב הנזילות והתפעול"
מערכת ice |  1
קריפטו בירידה (צילום vecteezy)
חברת צלזיוס, פלטפורמת ההלוואות בקריפטו, ממשיכה בהתרסקות שלה ופיטרה 150 מהעובדים שלה ברחבי העולם, כולל בישראל, כך דווח היום (ראשון) ב"כלכליסט". בחודש שעבר הודיעה החברה הקפאת כל המשיכות מהחשבונות שלה, בשל "תנאי השוק הקיצוניים".
בסוף השבוע פרסמה החברה הודעה בבלוג שלה בניסיון להרגיע את המשתמשים בה כתבה: "אנו ממוקדים ופועלים במהירות האפשרית לייצוב הנזילות והתפעול. אנו פועלים מתוך מחשבה על כל הקהילה וכל הלקוחות בזמן שאנו עובדים בזמנים מאתגרים אלו. אנו ממשיכים לנקוט בצעדים חשובים כדי לשמר ולהגן על נכסים ולבחון אפשרויות העומדות לרשותנו". 
 
עוד נכתב בהודעה כי "אפשרויות אלה כוללות ביצוע עסקאות אסטרטגיות כמו גם ארגון מחדש של ההתחייבויות שלנו, לצד דרכים אחרות. החקירות הממצות הללו מורכבות ולוקחות זמן, אבל אנחנו רוצים שהקהילה תדע שהצוותים שלנו עובדים עם מומחים מדיסציפלינות רבות ושונות. מערכת היחסים שלנו עם הקהילה ועם הלקוחות שלנו הייתה מקור לגאווה עבורנו ונמשיך לחלוק מידע עם לקוחותינו".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חבורת שקרנים. אם יש כסף לשלם - לא צריך לחקור כלום
    שקרניקו 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל כסף אין ולקוחות חסרי כסף יש גם יש
    סגור