רכילות עסקית

המחווה המרגשת של מייסד צלזיוס לפליטים האוקראינים

דניאל לאון, מייסד צלזיוס ענקית הקריפטו האמריקאית ישראלית אמר בהרצאה בוועידה בלונדון כי הקריפטו יוכל להציל את אוקראינה, הודיע כי תרם 100 אלף דולר ופנה לקהל להצטרף למחווה
מערכת ice | 
קריפטו ואוקראינה (צילום freepik)
דניאל לאון, מייסד-שותף בענקית הקריפטו האמריקאית-ישראלית "צלזיוס", בהרצאה על "איך קריפטו יכול לשנות את העולם" בוועידה בלונדון פנה אל הקהל וניסה לגייס תרומות לפליטים מאוקראינה, תוך שהוא שיתף שהוא שתרם 100 אלף דולר יחד עם אישתו.  
 "הקריפטו עוסק בדבר עיקרי אחד - העצמת הפרט - ומאפשר להחזיר לבני האדם את הכוח והשליטה שנלקחו מהם ע"י הבנקים בניו יורק ובלנדון, וע"י הדיקטטורים של רוסיה", אמר לאון. "מיליוני אנשים סובלים עכשיו ממעשיו הרעים של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין באוקראינה. פוטין, כמו כל הדיקטטורים, רוצים שליטה. ואוקראינה? צריכה לבנות מערכות שמגינות על החופש של האנשים".
 לאון הוסיף ואמר כי: "הקריפטו וה-web3 הם הנשק הסוד לקבל את השליטה בחזרה: בטיחות משופרת, אנונימיות, רשתות מבוזרות ועוד. לא פלא שהנשיא זלנסקי, שנמצא תחת מתקפה, אישר את הקריפטו באופן רשמי והממשלה פרסמה את כתובת הארנק של המדינה וקיבלה תרומות של כ-100 מיליון דולר שאיתם הם יכולים לקנות מזון ותחמושת. ממכירות של ה-NFTs הם יכולים לממן את המלחמה. פוטין אולי יכול לשתק ולסגור את הבנקים אבל הוא לא יכול לשתק את הביטקוין".
את דבריו סיכם בפנייה לקהל: "ארנקי הקריפטו של האזרחים האוקראינים יכולים ללכת איתם לכל מקום, אף אחד לא יכול לקחת את זה מהם ואף אחד לא יודע שיש להם אותם - לא משנה לאן הם ילכו הם יכולים להשתמש בהם ולהתחיל מחדש. כל פליט צריך שיהיה לו ארנק קריפטו שאתו הוא יכול ללכת לכל מקום ואף אחד לא יכול לקחת לו.
טנק T-14 רוסי עולה 3.7 מיליון דולר - אם אנחנו מתכוונים להילחם באש - בואו נאסוף 3.7 מיליון דולר בקריפטו עכשיו להורים אוקראינים שברחו מהמלחמה ונותרו עם ילדים לפרנס. לצורך המשימה, פתחנו בצלזיוס ארנק דיגיטלי - בואו נתגייס כולם לתרומה גדולה. אשתי ואני הראשונים שתורמים 100 אלף דולר - מי עוד איתי? תנו לנו להחזיר את הכוח והשליטה לאזרחים האוקריאנים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה