קריפטו

הקריפטו היומי: מי עולה בזמן שכולם יורדים?

השוק רשם היום ירידות, אך דווקא את'ריום, שלאחרונה חווה תקופה קשה, הפתיע ורשם עלייה קלה בניגוד לשאר המטבעות. ומה קורה בקרב בין ריפל לקרדאנו על המקום השביעי?
מערכת ice | 
אתריום (צילום pngwing, freepik)
שוק הקריפטו שוב רשם היום ירידות שערים, ואיבד משוויו הכולל 1.2%, שהחזירו אותו ל-918 מיליארד דולר וקירבו אותו שוב לרף ה-900 מיליארד, שאותו חצה לכיוון מטה רק פעמיים בשנתיים האחרונות.
ביטקוין, המטבע הגדול בשוק, רשם ירידה בשיעור של 1.43% וחזר אל מתחת לרף ה-20,000 דולר למטבע, כאשר מחירו העדכני 19,513 דולר ושווי השוק הכולל עומד על 376 מיליארד דולר. לעומת יום שלישי שעבר מדובר על ירידה של 6.35%.
את'ריום, המטבע השני בגודלו, הפתיע ועלה בשיעור של 1.12% למחיר של 1,113 דולר למטבע ושווי שוק כולל של כמעט 137 מיליארד דולרץ עם זאת, גם הוא עדיין נמצא בירידה שבועית של יותר משמונה אחוזים.
גם ביננס קוין, המטבע של בורסת הקריפטו הגדולה בעולם, עלה בשיעור של יותר מאחוז, למחיר של 227 דולר למטבע ושווי שוק כולל של מעט מעל 37 מיליארד דולר. בכך הוא צמצם את ההפסד השבועי שלו לכארבעה וחצי אחוזים.
 
ריפל אמנם ירד בכאחוז ושלושת-רבעי, למחיר של 32 סנט ושווי שוק כולל של 15.44 מיליארד דולר – אך זה הספיק כדי להגדיל את ההפרש בינו לבין קרדאנו, שאותו עקף בסוף השבוע. המטבע האחרון ספג ירידה משמעותית יותר בשיעור של שלושה אחוזים ושליש למחיר של 45 סנט ושווי שוק של 15.3 מיליארד דולר.
ודוג'קוין ירד היום בשיעור של כמעט שניים וחצי אחוזים, מחירו עדיין נמצא בטווח ה-6 סנט למטבע ושווי השוק הכולל מעט מתחת ל-8.9 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה