קריפטו

בקרוב תוכלו למשוך ביטקוין מהכספומט, איפה זה יקרה?

קפה, מאפה וקריפטו: עד סוף 2022 יפעלו 10 כספומטים לרכישה ומכירה של מטבעות דיגיטליים ברשת סונול, בשיתוף פעולה עם חברת BitcoinChange

מערכת ice | 
כספומט קריפטו (צילום יחצ)
בצל התנודות החדות בעולם הקריפטו והפופולריות הגוברת בשנים האחרונות, חברת סונול וחברת BitcoinChange, חברת המרות מטבעות דיגיטליים, מודיעות היום על הצבת כספומטים של מטבעות קריפטו במתחמי סונול, זאת הודות להסדרה רגולטורית שחלה בתחום זה, במטרה להנגיש את השירות לציבור הרחב באופן בטוח, מהיר, זמין ויעיל.
 
בשלב הראשון הוצב כספומט בתחנת מכבים - אלוף שדה, הממוקמת בציר מרכזי בסמוך לכביש 4. בהמשך יתרחב השירות, כך שעד סוף 2022 צפויים לפעול 10 כספומטים במתחמי סונול, בפריסה ארצית. פיילוט ראשון מסוגו בארץ בין חברת קריפטו לרשת קמעונאות מסחרית.
הבחירה בפריסת הכספומטים במתחמי סונול אינה מקרית. מחקר שנערך בארה"ב בקרב חברות כספומט קריפטו, מראה שחנויות נוחות הן המקום האידיאלי שכן הן פתוחות ומוארות 24/7, כוללות חניה, ממוקמות בצירים מרכזיים ולפיכך מהוות את המקום הבטוח והנוח ביותר עבור צרכנים ברחבי העולם. ברחבי העולם פרוסים כ-30 אלף כספומטים של קריפטו המשרתים את הציבור ומנגישים את השימוש במטבעות הדיגיטליים.
הכספומטים של חברת BitcoinChange יאפשרו לרכוש ולמכור מטבעות מסוגים שונים, בהם: ביטקוין ואית'ריום. הפעולה מתבצעת באמצעות סריקת ארנק דיגיטלי בטלפון של הלקוח ומספר אימותים קלים כמו סריקת ת"ז וקוד לנייד. בניגוד למסחר רגיל, אין צורך בהורדת אפליקציות עם אימותים מתישים או חשש מביצוע טעויות בקניה וברכישה מהם אין חזור. עם זאת  השרות יוגבל אך ורק ללקוחות מעל לגיל 18.
 
ניר גלילי, מנכ"ל סונול מוסר: "הצבת כספומטים לקריפטו של חברת BitcoinChange מהווה בשורה של ממש לציבור הלקוחות המשתמשים וסוחרים במטבעות אלה, ותאפשר להם לבצע פעולות שונות, תוך שהם נהנים מזמינות מלאה ותהליך בטוח ויעיל. תחום הקריפטו צפוי לתפוס תאוצה בישראל, תוך שהוא יזכה לתמיכה רגולטורית שתאפשר לו להמשיך להתפתח ולהוות גם עבורנו מנוע צמיחה משמעותי. זאת, כחלק מחוויה הוליסטית שמציעה סונול ללקוחותיה, הכוללת תדלוק, קמעונאות, תרופות ללא מרשם ושירותים נוספים על הדרך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה