קריפטו

אילון מאסק באבל: כלב הדוג'קוין הלך לעולמו

שימז הפך ללהיט אינטרנטי בזכות הפרצופים המשעשעים שלו, שהיוו השראה לאלפי מימים. הוא אפילו הפך להיות הפנים של מטבע הקריפטו דוג'קוין, אותו האיש העשיר בעולם, אילון מאסק, נוהג לקדם מדי פעם, ספג ברצינות ספק בצחוק. בעלי טוויטר אף החליף לתקופה מסוימת את הסמל של הרשת החברתית בתמונה של שימז
מערכת ice | 
אילון מאסק דוגקוין (צילום ויקיפדיה עריכה אייס)
קהילת האינטרנט של העולם מתאבלת, בעקבות הבשורה על פטירתו אמש (שבת) של אולי הכלב המפורסם על כדור הארץ, שימז. הכלב מזן שיבא אינו, שחי בהונג קונג, התפרסם בזכות התמונה הזו ששיתף בעליו, משתמש האינסטגרם @balltze, ב-4 לספטמבר 2017, אשר הפכה לויראלית:
 

שימז הפך ללהיט אינטרנטי בזכות הפרצופים המשעשעים שלו, שהיוו השראה לאלפי מימים. הוא אפילו הפך להיות הפנים של מטבע הקריפטו דוג'קוין, אותו האיש העשיר בעולם, אילון מאסק, נוהג לקדם מדי פעם, ספג ברצינות ספק בצחוק. בעלי טוויטר אף החליף לתקופה מסוימת את הסמל של הרשת החברתית בתמונה של שימז. הכלב המפורסם נכנס ביום שישי לניתוח לטיפול בסרטן, ממנו סבל בחצי השנה האחרונה ולא התעורר מההרדמה.
בעלי הכלב פרסם מילות פרידה משימז, בהן נכתב בין היתר: "אל תהיו עצובים, זכרו את השמחה שהוא הביא לעולם. שיבא אינו, עם פרצוף מחייך עגול המחבר בינינו, אשר עזר לאנשים רבים במהלך המגיפה והביא הרבה שמחה לרבים מכם, אבל כעת המשימה שלו הושלמה. אני מאמין שהוא רץ בחופשיות בשמיים ואוכל הרבה אוכל טעים עם החברים החדשים שלו. הוא תמיד יהיה בתוך הלב שלי. אני מקווה שהוא יוכל להמשיך להביא שמחה לכולם בעולם המקוון, זו הבקשה הצנועה היחידה שלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה