קריפטו

חוק חדש בתאילנד מאיים לחסל את תעשיית הקריפטו המקומית

לרשויות התאילנדיות נמאס מכך שהן לא מרוויחות מכספים שנכנסים למדינה מעסקאות קריפטו זרות. חוק חדש שצפוי לעבור במדינה מבקש לחייב תשלום במס על עסקאות קריפטו שנעשו מעבר לים
מערכת ice | 
מטבעות קריפטו (צילום vecteezy)
תאילנד צפויה להתחיל לחייב במס הכנסות זרות מעסקאות קריפטו. מהלך זה מגיע על מנת לסגור את הפרצה שמאפשרת להכנסות קריפטו מעבר לים להיכנס למדינה, ללא חיוב של מס מקומי.
לחוק החדש שתי מטרות עיקריות - לרשום במערכת של משרדי הממשלה השונים בתאילנד אנשים שנחשבים למומחי קריפטו ולהתחיל לגבות מיסים, שצפויים להגיע למיליוני דולרים, על עסקאות קריפטו זרות שכספן מובא למדינה.
 
החוק החדש צפוי להיכנס לתוקף בתחילת השנה הבאה, ב-1 בינואר 2024, והוא יאפשר לרשויות התאילנדיות לגבות את המיסים הללו כבר בשנת 2025. מקור במשרד הכלכלה התאילנדי אמר ל-cryptonews כי: "העיקרון של מס אומר שאתה חייב לשלם מס על רווחים שעשית בחו"ל, ללא קשר לכמה אתה מרוויח וללא קשר לשנה בה הרווחת את הרווחים הללו".
כעת החשש שעולה אצל אנשי עסקים תאילנדים הוא שהעסקאות הזרות בקריפטו ייפסקו בעקבות המהלך הזה. הם טוענים כי אנשים זרים שמעוניינים לבצע עסקאות בקריפטו במדינה, יחששו לעשות זאת עקב החוסר יציבות בשוק הזה ובתזוזות שמתרחשים בו מצד הממשלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה