תרבות ופנאי

עדן גולן נפגשה עם נשיא המדינה: "כוחות נוראים מנסים להדיר אותנו"

על רקע סערת השיר הישראלי לאירוויזיון והקריאות להדיח את ישראל מהתחרות, הנציגה שלנו עדן גולן נפגשה עם נשיא המדינה יצחק הרצוג בבית הנשיא: "אל לנו להתבייש מלהראות את העוצמות הרוחניות והתרבותיות שלנו. אני מתעקש על כך שישראל צריכה להיות נוכחת בכל זירה בעולם. יש כוחות נוראים שמנסים להדיר אותנו מכל מקום, במיוחד בעולמות הרוח והתרבות"
מערכת ice | 
עדן גולן (צילום יוטיוב/ כאן חדשות)
על רקע סערת השיר הישראלי לאירוויזיון וההתערבות של נשיא המדינה יצחק בוז'י הרצוג לטובת החלפת המילים, זאת לאחר שבתאגיד השידור הישראלי סירבו תחילה לשנות את מילות השיר בעקבות הבקשה של איגוד השידור האירופי, שלטענתו היו פוליטיות, נשיא המדינה נפגש היום (שלישי) עם נציגת ישראל לאירוויזיון, עדן גולן, שם תשיר את השיר שנבחר בסופו של דבר - "הוריקן".
על רקע הסערה והקריאות להחרים את ישראל, כמו גם המחאות בעיר מאלמו שבשבדיה, שם ייערך האירוויזיון, הנשיא העניק לגולן את ברכת הדרך לתחרות שתתקיים בחודש הבא. הרצוג אמר לגולן בפגישה שנערכה בבית הנשיא: "היו מי שהטילו ספק למה הנשיא מתערב בהופעה של מדינת ישראל מעל במת האירוויזיון. אני שב וחוזר על עמדתי: בכל זירה שישראל צריכה להיות היא תהיה".
עוד הוסיף ואמר הרצוג: "היא חייבת להשמיע את קולה בגאון, ובמיוחד כשיש לה קול כל כך יפה. אל לנו להתבייש מלהראות את העוצמות הרוחניות והתרבותיות שלנו. ולכן, מי שיודע - יודע למה ועד כמה הייתי מעורב. אני שמח מאוד שתהיי שם על הבמה ובטוח שתופיעי נהדר כי את זמרת נהדרת, כי יש צוות נהדר וכי אנחנו מאמינים בך".
לסיום אמר הרצוג: "האמנתי מהרגע הראשון, ואני מתעקש על כך שישראל צריכה להיות נוכחת בכל זירה בעולם. יש כוחות נוראים שמנסים להדיר אותנו מכל מקום, במיוחד בעולמות הרוח והתרבות. יש לישראל עוצמות רוחניות ותרבויות אדירות, ויש לנו זמרות וזמרים נפלאים. קולה של עדן יהדהד מקצה העולם ועד קצהו. אני בטוח ביכולות שלה ושמח שהיא תניף את דגל ישראל בגאווה, כי ככה צריך לעשות בכל מקום בעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה