תרבות ופנאי

המופעים בפארק הירקון בסכנה? עומר אדם: "לא תלוי בי"

לאחר שמחק פוסט שמבשר כי המופע שבוטל יתקיים בחמישי, הוא העלה סרטון שלו ובו אמר: "טוב שותפים שלי, השעה 1:05 ואנחנו בפארק הירקון, יצאו הנחיות חדשות לפיקוד העורף, אנחנו עובדים שכל המופעים יהיו כמתוכנן וכמו שרצינו מההתחלה, תבינו זה לא תלוי בי, כל דקה משתנה פה הכל ואנחנו עובדים על הכל ובבוקר אעדכן אתכם"
מערכת ice | 
עומר אדם (צילום צילום מסך יוטיוב)
אחרי שעומר אדם כבר עידכן על המופע בפארק הירקון שתוכנן להיום [שני], אולם נדחה בעקבות הנחיות פיקוד העורף, הוא העלה פוסט לאינסטגרם שלו הלילה ובישר כי המופע החדש יתקיים במקום זאת ביום חמישי. אלא, שאחרי שלא מעט מעריצים ביקרו את ההתראה הקצרה, הוא מחק את הפוסט עם או בלי קשר.
לאחר שמחק, הוא העלה סרטון שלו ובו אמר: "טוב שותפים שלי, השעה 1:05 ואנחנו בפארק הירקון, יצאו הנחיות חדשות לפיקוד העורף, אנחנו עובדים שכל המופעים יהיו כמתוכנן וכמו שרצינו מההתחלה, תבינו זה לא תלוי בי, כל דקה משתנה פה הכל ואנחנו עובדים על הכל ובבוקר אעדכן אתכם"
 
בפוסט שנמחק היה כתוב: "אהבות שלי, בעקבות המצב וההנחיות של פיקוד העורף ההופעה של מחר תידחה ליום חמישי הקרוב בע"ה, 18.4. ההופעה של יום שלישי כרגע הכל כרגיל וככה גם ההופעות הבאות. הכי חשוב הביטחון שלכם ושל כולנו".
 
עוד היה כתוב: "אנחנו נצמדים להנחיות פיקוד העורף ועושים הכל אבל הכל כדי שזה יקרה ושנזכה להיות יחד. אין לכם מושג מה אני עובר, אני מקבל מכם מלא הודעות ושתדעו שאני אוהב אתכם ומכבד אתכם מקסימום, תודה על הכל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה