תרבות ופנאי

נטלי דדון מתפרקת מכאב: "הלב נשבר לרסיסים, כמה ייסורים!"

הדוגמנית שיתפה בסרטון שבו שורד מהמסיבה בנובה טוען כי מאז אותו אירוע טראומתי כ-50 מבלים שמו קץ לחייהם. עוד הוא הסביר: "יש לי המון חברים שלא יוצאים מהמיטה. אני אישית עדיין לא יוצא, לא רואה איך אני חוזר לעבוד"
מערכת ice | 
נטלי דדון (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
המשפיענית נטלי דדון נוהגת לפרסם את דעותיה ברשתות החברתיות בנוגע לנושאים אקטואליים, פעמים רבות בהקשר למלחמת חרבות ברזל והשפעותיה. היום (שלישי), דדון שיתפה בסרטון של גיא בן שמעון, שורד הטבח ברעים, אשר הטיח בפני הכנסת: "יש קרוב ל-50 מתאבדים מהנובה, זה מספר שהיה נכון ללפני חודשים".
עוד הוא שיתף: "יש לי המון חברים שלא יוצאים מהמיטה. אני אישית עדיין לא יוצא. אני לא רואה איך אני חוזר לעבוד, הרי המטרה העיקרית היא שכולנו נחזור ונהיה אנשים אמיצים בעבודה". בן שמעון הסביר כי שורדי מסיבה נאלצים להתמודד עם שכר דירה והוצאות רבות, אך בעוד כחודש ייגמר להם התשלום שלו הם זכאים מהמדינה. "זה לא הגיוני. אני ראיתי נשים שצורחות את החיים שלהן עד שהן מתות. הגוף לא יודע לתת כמויות כאלה".
 
 
דדון כתבה על דבריו: "הלב נשבר לרסיסים, כמה ייסורים!". עם זאת, חשוב לציין כי משרד הבריאות דווקא טען כי המספרים הללו הם לא נכונים, וכי הוא פועל רבות עבור כלל שורדי הנובה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה