תקשורת ומדיה

נטלי דדון משתפת: "הפסיקו לאיים על העם הזה, אני לא אשתוק"

הדוגמנית שיתפה קטע שנכתב על ידי אב שכול, אשר מבקר את כל אלו שיוצאים להפגין נגד הממשלה ובכך מסבים יותר נזק מאשר תועלת. "נמאס לנו מהאיומים של קיצוניים, אתם לא תשרפו את המדינה", נכתב
מערכת ice | 
נטלי דדון (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
משפיענית הרשת נטלי דדון נוהגת לשתף בדעותיה מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל, ולאחרונה היא שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה קטע שכתב אב ששכל את בנו. "אף אחד לא ישרוף את המדינה שלי", נכתב בקטע אשר קורא להפסיק את המחאות נגד הממשלה, בטענה שהדבר מסב יותר נזק מאשר תועלת.  
"נמאס לנו מהאיומים של קיצוניים, גם אם יש להם קרובי משפחה בעזה. אתם לא תשרפו את המדינה", נכתב. "אתם לא תשרפו את המדינה, ואם צריך להאבק בכם, אני אאבק בכם. מיליוני אנשים מסתכלים בכם בחוסר אמון, בחוסר הסכמה, בזעזוע. רק מפני כבודכם הם שותקים. אני לא אשתוק". עוד הוסיף האב השכול: "אסור לכם לפרק את המדינה, אסור להשתולל, לחסום כבישים, לטלטל ניידות, לנסות לפרוץ לבית ראש הממשלה". כמו כן, כתב העובדה שילדיהם של מפגינים רבים שבויים בעזה, לא מעניק להם "שום זכות יתר".
 
 
הפוסט זכה לתגובות רבות אשר תמכו בדעה זו, וקראו ל"כל הקולות להישמע". לצד זאת, גולשים אחרים ביקרו את הממשלה וכן את דדון עצמה: "למה את חושבת שמותר לך להגיד לכתוב לדבר בצורה כזאת, כל זמן שאת!!! לא נמצאת במצב שלהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה