תרבות ופנאי

אנה זק נחשפת: לא תאמינו מה קרה על סט הצילומים של רנואר

אנה זק, כוכבת הפופ ובת זוגו של יהונתן מרגי, השתתפה בחגיגות יום הולדת לברק שמיר על סט הצילומים של רנואר. אלה שהיא לא האמינה שמי שיהיה שם זה האקס המיתולוגי שלה, רועי סנדלר. אז איך הדבר קרה למרות הסירוב של ההפקה?
מערכת ice | 
אנה זק (צילום איילת ארד)
אנה זק, כוכבת הפופ הישראלית, יצאה מזה תקופה ארוכה עם רועי סנדלר, האקס המיתולוגי שלה. מאז, זק הספיקה להתגבר עליו והחלה לצאת לאחרונה עם יהונתן מרגי, באחת ממערכות היחסים הנוצצות והמסקרנות ביותר בשנים האחרונות בביצה המקומית.
מאז שזק וסנדלר נפרדו, הרבה מים עברו בים, אלא שלמפגש כזה איתו זק לא ציפתה. הזמרת, שמשמשת כאחת מהפרזנטוריות של מותג האופנה רנואר, משתפת שם פעולה עם הדוגמן ברק שמיר.
 
ב-TMI נחשף כי דרמה לא קטנה התרחשה לאחרונה על סט הצילומים של רנואר, אחרי שבהפקה החליטו לחגוג לשמיר יום הולדת 25 רגע לפני שהוא ממריא לניו יורק, יחד עם זק כמובן, אלא שלהפתעה הזאת הזמרת האהובה ממש לא ציפתה. במהלך חגיגות יום ההולדת של שמיר - הגיע לסט כדי לחגוג איתו לא אחר מאשר רועי סנדלר, האקס של אנה זק, במפגש דיי מביך עבור השניים. 
אבל זה ממש לא הכל. על פי הדיווח, בהפקה חששו שסנדלר יבוא לחגוג כדי שהדבר לא יגנוב את ההצגה מהקמפיין שלהם, אלא ששמיר סירב וביקש להזמין את חברו הטוב - מה שגם קרה בסופו של דבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה