תרבות ופנאי

כוכבת הילדים בקמפיין חדש: "כל במה היא הזדמנות להוסיף עוד צבע"

במסגרת הקמפיין, הכוכבת הילדים תהיה הפנים של רשת בתי הקולנוע הוט סינמה: "אני לא יכולה לחכות לפגוש אתכם גם מחוץ למסך"
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
כוכבת הילדים הפופולרית "סתיו בכל הצבעים" (סתיו לוין) ונבחרה לתקשר את רצועת התוכן "לא רק קולנוע" לגיל הרך מבית רשת הוט סינמה. במסגרת תפקידה, תקיים סתיו יום צילומים ייעודי למותג, כאשר סרטונים בכיכובה יוקרנו לפני הקרנת סרטים בבתי הקולנוע וילוו בקמפיין דיגיטלי נרחב לקידום הרצועה.
במסגרת רצועת "לא רק קולנוע" מציעה הוט סינמה לאורחיה מופעים, הצגות, הופעות סטנד-אפ, אירועים עסקיים, הרצאות ועוד, לצד הקרנות הסרטים המסורתיות. המהלך נועד להפוך את בתי הקולנוע למרכזי תרבות ופנאי רב-תחומיים, ולהציע לצופים חוויות מגוונות לכל המשפחה תחת קורת גג אחת.
"סתיו בכל הצבעים", שנבחרה מסרה: "אני גאה ונרגשת לקחת חלק במהלך שמחבר בין תרבות, יצירה וחוויות חדשות. בשבילי, כל במה היא הזדמנות להוסיף עוד צבע, אומץ ותקווה לעולם, ואני לא יכולה לחכות לפגוש אתכם גם מחוץ למסך".

כוכבת הילדים, "סתיו בכל צבעים". קרדיט לצילום: "יח"צ לא רק קולנוע"
שירן נמרון, מנהלת השיווק של רשת הוט סינמה, הוסיפה: "החזון שלנו והחדשנות שלנו  הוא להפוך את בתי הקולנוע למרכזי תרבות ופנאי לכל המשפחה – מקום שמציע הרבה יותר מהקרנת סרטים. שיתוף הפעולה עם סתיו בכל הצבעים הוא צעד טבעי ומרגש עבורנו, שמביא אייתו ערכים של יצירה, דמיון, וקהילתיות. אנחנו מאמינים שבאמצעות רצועת 'לא רק קולנוע' נוכל להעניק חוויה עשירה ורלוונטית לדור הצעיר ולמשפחותיהם בכל רחבי הארץ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה