תרבות ופנאי
גיא פינס נפרד מבנו: "לקח לי שבוע לעכל"
איש הבידור מגייס את בנו לצה"ל בשיא מבצע "שאגת הארי". בפוסט מרגש הוא מתאר את הפרידה מהבן האהוב, ולאן הוא מתגייס
אתמול (שבת), מגיש הטלוויזיה ואיש הבידור גיא פינס שיתף פוסט ברשת "אינסטגרם", בו הוא נפרד מבנו שמתגייס לצה"ל בקרוב. "לקח לי שבוע לעכל את המעמד הזה: בשעה הזאת בשבת שעברה החברים של דויד באו לעשות לו טקס גז לקראת תחילת הקד"צ", פינס פותח, ומתייחס לטקס הגלח המסורתי שמקיימים המלש"בים.
פינס ממשיך, ומספר לאן בנו מתגייס: "הוא מתחיל קורס פרמדיק ארוך ארוך, ועשינו לו ארוחת פרידה מהאזרחות והם הסתערו עליו נלהבים ומעט מסורבלים כמו גורים באיזה דוקו של נשיונל גיאוגרפיק שמשתעשעים בוחנים גבולות".
הוא מוסיף: "אני לעומת זאת הרגשתי כמו באגירה שמשגיח מהצד על המוגלי שלו, מוטרד ולמוד קרבות. זה לקח המון זמן, כי התלתלים היו עיקשים, ואין לו אף חבר ספר. בשלב מסוים ברחתי והסתגרתי בחדר, ואיכשהו זה נגמר בשלום ובסוף עשינו צ'ייסרים של טקילה ואפילו הצלחתי להתגבר על הדימויים שזה הקפיץ לי לתודעה".
עוד ב-
"אחרי יום הוא הלך למקצה שיפורים אצל איציק היקר, שמספר אותו ממש מהיום שהוא נולד, כשהתלתלים עוד היו צהבהבים, וחזר חתיך - וזהו, סופית, האפרוח גדל ונהיה סימבה".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(17):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
15.בושהרחלי 04/2026/15הגב לתגובה זו0 0נפרד מבנו חשבתי שהוא מת דרמה של פרידהסגור
-
14.קל נעים ובטוח!! (ל"ת)גיוס 04/2026/14הגב לתגובה זו0 0סגור
-
13.שיחזור בשלום. "יותר מזה אנחנו לא צריכים" (ל"ת)ד. 04/2026/13הגב לתגובה זו2 0סגור
-
12.גלץ (ל"ת)ד 04/2026/11הגב לתגובה זו0 0סגור
-
11.יאיר נתניהו סרחון של אורק מהבטן של שרה המפלצת. (ל"ת)ארמו 03/2026/30הגב לתגובה זו4 9סגור
- טען עוד
-
אולי תסתום כבר עם המנטרה הזו?לבנת חבלה. 04/2026/09הגב לתגובה זו1 5אני בטוח שהקופסא הריקה שצמחה לך בין הכתפיים מלאה קש.סגור
-
10.בשעה טובהאנט ב. 03/2026/30הגב לתגובה זו2 0ילך בשלום ושוב בשלוםסגור
-
9.חובשירון 03/2026/28הגב לתגובה זו2 0חשבתי הולך לסיירת להיות לוחםסגור
-
8.אלוהים ישמור אותך ואת כל החייליםדליה 03/2026/25הגב לתגובה זו3 0מאחלת לבחור שיך לשלום ויחזור בשלום ולכל חיילי צה"ל אלוהים ישמור עליכם ותחזרו בשלום ובבריאות איתנה למשפחותיכםסגור
-
7.בשעה טובה ומוצלחת!!! ??תל אביבית 03/2026/23הגב לתגובה זו2 1גיוס קל, ה' ישמור אותו ואת כל החיילים, אמן!!! ??????סגור
-
6.חחחח עאלק גיוס , כמו אביו, לפרוטוקול בלבדאילן האקדמאי 03/2026/19הגב לתגובה זו4 1כמו כל סססמאלני מקורב , כמו הלפידיוטים שמנהיגם נבער חסר תעודת בגרות, דלא יודע להגיד איפה שירת , כי הצבא היה כנראה מאמרים מהבית עם טיוליםסגור
-
5.גיוסאורחת 03/2026/16הגב לתגובה זו2 1שילך וחזור לשלום בריא בגוף ונפדסגור
-
4.גיבורישראלר ב 03/2026/15הגב לתגובה זו3 0צאתך ושובך בשלום.סגור
-
3.שיחזור לשלוםאורלי 03/2026/15הגב לתגובה זו7 1שרות קל שיחזור לשלום הוא וכל חיילי צה"לסגור
-
2.צו השעהשורד 03/2026/15הגב לתגובה זו4 0תל אביבים את תשתמטו ,תתגייסוסגור
-
1.ה' ישמרהו ויחייהו..איציק המברך.. 03/2026/15הגב לתגובה זו5 0לך לך בשלום . ותחזור בשלום... בהצלחה..סגור
-
פרידה (ל"ת)סבתא 03/2026/27הגב לתגובה זו0 1סגור



