תרבות ופנאי

הודיה כהן מהאח הגדול מודה: "אם הייתי נשארת, הייתי נשברת"

הודיה כהן, שהודחה בשלב מוקדם בניגוד לכל הציפיות, פתחה הכל בריאיון וסיפרה על היחסים הטעונים עם גל רובין, התגובות הקשות שקיבלה בחוץ
הודיה כהן (צילום רן יחזקאל)
אחת המתמודדות הדומיננטיות העונה בבית "האח הגדול" היא ללא הודיה כהן. כהם הייתה המועמדת הבכירה לזכייה בפרס הגדול של "צבא האמת", הודחה בשלב מוקדם שאף אחד לא ציפה לו.
כעת, בראיון ל"בוחשת", רומי גיאור היא סיפרה בגילוי לב כי לא הייתה מחזיקה מעמד בבית, על התגובות הקשות שקיבלה ומה קרה עם גל רובין.
כהן סיפרה על התחושות הקשות שחוותה בתוך הבית ועל היחס שקיבלה מהנמסיס שלה, גל רובין: "הוציאו אותי אמסטף, היה לי תמיד מקום, ועשינו שיחות ביחד, הכל טוב. אבל פשוט הרגשתי שמשהו לא אותנטי אליי. אז אני אומרת, חלק באו לריאליטי – למציאות, וחלק באו לשואו. אז אני באתי לריאליטי, ומי שבא לשואו, פחות יכול להיות חבר שלי. גל רובין באה לשואו". כהן מודה כי לא הייתה מחזיקה מעמד בתוך הבית: "אם הייתי נשארת, הייתי נשברת. הייתי נשברת. אשכרה. אלוהים הוציא אותי כשאני צריכה לצאת".
כזכור, בניגוד למקובל, כהן לא התראיינה לרשתות החברתיות של רשת 13 מיד עם יציאתה, וגם לא הגיעה לאולפנים למחרת בעקבות בקשה אישית שלה מהפקת התוכנית. כהן ביקשה לדחות את סבב הראיונות המסורתי ברשת 13 כדי לקחת נשימה, להתאושש מהחוויה המורכבת ולעכל את החזרה המפתיעה למציאות. בהפקה גילו הבנה, נענו לבקשתה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה